Laila Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 Bare nyskjerrig her. Har dere gått alene på byen på utelivet en kveld? Jeg sitter her og koser meg med noen øl,og har sååå lyst å gå ut i dag tror jeg. Men alene? Alle de andre er opptatte med familiedagen i morgen,forståelig nok. Er det patetisk å gå på byen alene?Føler det litt slik. Har dere gjort det?
Gjest Madam Felle Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Mange ganger, for en treffer alltid noen kjent på byen. Eller så treffer man noen man kan bli kjent med
Gjest Sukkerert Skrevet 16. mai 2005 #3 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har gjort det én gang. Pratet med mange flere enn jeg gjør når jeg går på byen med venner. Se glad ut, søk øyenkontakt, smil og si "hei" når du får kontakt. Nei, det er ikke patetisk. Det er selvstendig og tøft!
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har av og til gjort det, og stort sett er det ganske koselig. Du finner alltid noen du kjenner som du kan snakke med, eller du kan bli kjent med noen. Men det kommer an på stedet du velger. Jeg ville holdt meg unna diskotekene, det er uansett umulig å holde en samtale i gang i det lydnivået de kjører der.
Laila Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2005 Dette hørtes jo bra ut. :-) Kanskje jeg hiver meg på den og prøver. Drikker litt her hjemme og lar kongeformen sige inn. Så får jeg se.
Trudi Skrevet 16. mai 2005 #7 Skrevet 16. mai 2005 Så bra at du tør å gå ut alene! Jeg føler meg alltid ekstremt ensom om jeg kommer alene på steder der mange er sammen. Ha en fin kveld!
Laila Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2005 Ja,det er det jeg er redd for. Å komme inn på en plass,og stå der som en dust.Ser rundt på folkene. Hvor skal jeg gjøre av meg liksom? He he ikke helt lett det der.
tommeline Skrevet 16. mai 2005 #10 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har ikke gått ut alene. Er for pingle til det... :oops: Men har venninner som har gjort det. Trikset er visst å sette seg i baren, da kommer man i snakk med folk.
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2005 #11 Skrevet 16. mai 2005 hadde følt meg litt dum hvis jeg gikk ut helt alene, så det har jeg aldri gjort
Gjest manic Skrevet 16. mai 2005 #12 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har aldri gått ut alene. Føler at jeg er på sjekkeren da..og det er jeg jo ikke Ser ikke helt for meg å blande meg inn hos folk som er ute sammen. Men det er jo tøft gjort for de som tør
Gjest Sukkerert Skrevet 16. mai 2005 #13 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har aldri gått ut alene. Føler at jeg er på sjekkeren da..og det er jeg jo ikke Ser ikke helt for meg å blande meg inn hos folk som er ute sammen. Mange går på byen for å treffe nye mennesker og synes det er både hyggelig og spennende med folk som tar kontakt (spesielt om den som 'blander seg inn' er en pen dame ) Ellers hender det at andre folk også tar kontakt med deg på byen. Det må da være en grei indikator på at mange synes det er greit med folk som 'blander deg inn'.
Laila Skrevet 17. mai 2005 Forfatter #14 Skrevet 17. mai 2005 Jeg gikk ikke ut. Jeg ble for brisen her hjemme,så jeg fant ut det var lurest å holde seg i ro. :-? :oops: Men til helgen tar jeg sjansen.Dere har jo rett,det kan være spennende det. :-)
Gjest seroxata Skrevet 20. mai 2005 #15 Skrevet 20. mai 2005 har gått ut alene noen ganger, treffer alltid på noen kjente der jeg bor... er ikke patetisk synes jeg...
Gjest Purple Skrevet 22. mai 2005 #16 Skrevet 22. mai 2005 Jeg er en av dem som er litt for feige til å gjøre sånne ting alene. Gå på byen, gå på kino, etc. Tror liksom at alle tenker "se på henne, hun har sikkert ingen venner".
Pasha Skrevet 26. mai 2005 #17 Skrevet 26. mai 2005 jeg hadde vært for feig.... ..men moro hadde det sikkert vært..
Gjest ..A.. Skrevet 26. mai 2005 #18 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har absolutt ingen skrekk for å dra på ferie alene, dra på byen alene, eller kino alene. Jeg er et sosialt vesen og liker selvfølgelig(som de fleste) å dra sammen med venner....men hva gjør man når alle er lykkelig optatt med sin kjære/svigers/unger etc når jeg er den eneste single? Ja jeg gidder ihvertfall ikke å la det faktum at jeg er alene styre om jeg går ut eller ikke. Mine erfaringer fra å være mann alene på byen i Oslo: Jenter er ekstremt mistenksomme hvis du står alene og tenker vel ofte "han må det være noe galt med, hjelp"...noe annet er det hvis du tar en hvit en og sier du har mistet gjengen din i kveld, da kan du holde oppmerksomheten 10 minutter til hehe. Så noe sjekketriks for oss gutta er det vel skjelden....men man kan jo møte på hyggelige mennesker av eget kjønn for en prat da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå