Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 noen som vet om en god neglelakk?? Når det gjelder farge så er jeg ute etter blank/svak rosa/beige..
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Nailfinity fra Max Factor sitter nesten litt FOR godt! Eneste er at jeg ikke vet om de har den fargen du er ute etter.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #3 Skrevet 16. mai 2005 Nailfinity fra Max Factor sitter nesten litt FOR godt! Eneste er at jeg ikke vet om de har den fargen du er ute etter. Takk-takk! joda, de har fargen jeg er ute etter, har kikket på nettsiden deres
LilleMy Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Bruker du en under- og overlakk sitter ALT! I alle fall på meg!
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2005 #5 Skrevet 17. mai 2005 Bruker du en under- og overlakk sitter ALT! I alle fall på meg! Det er ikke min erfaring! Synes max-factor og Maybelline flasser av i store flak nesten med en gang uansett hva jeg har av under- og overlakk. OPI derimot (hos lookfantastic) og ikke minst Dior Addict sitter kjempebra!
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2005 #6 Skrevet 17. mai 2005 Jeg bruker neglelakken til mary kay (unnskyld at jeg hele tiden skryter av mk, men....) Jeg bruker underlakk, to eller tre lag med farge og så overlakk. Kan til nød gå i to uker før jeg skifter, men pleier å ta den etter én.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2005 #7 Skrevet 17. mai 2005 jeg sliter veldig på neglene, siden jeg jobber på helseinstitusjon. Men jeg er svært fornøyd med colorstay fra Revlon (Base + topplakk) Jeg bruker også ceramide resist fra lòreal. Begge i lys rosa/ beige farge. ANBEFALES!
Arkana Skrevet 17. mai 2005 #8 Skrevet 17. mai 2005 Jeg synes Chanel sine sitter godt, og jeg bruker aldri under- eller overlakk.
Gjest :) Skrevet 17. mai 2005 #9 Skrevet 17. mai 2005 Det er ikke min erfaring! Synes max-factor og Maybelline flasser av i store flak nesten med en gang uansett hva jeg har av under- og overlakk. OPI derimot (hos lookfantastic) og ikke minst Dior Addict sitter kjempebra! Du bør huske å logge ut av LF når du linker dit, jeg får opp hele navnet, adressen og ordren din når jeg går inn. Bare et lite tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå