Martha Stewart Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 I kveld kl. 19 sender TV Norge nok en gang Brudegalskap i New York. Jeg tror det er andre gangen de sender denne serien i reprise. Tenkte det kunne være gøy å se nå når jeg er i innspurten før mitt eget bryllup...
Bokalven Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Jeg tror jeg skal se på de gale NY-brudene. De er jo ikke riktig nagla...
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #3 Skrevet 16. mai 2005 Jeg tror jeg skal se på de gale NY-brudene. De er jo ikke riktig nagla... nei, og de kan ikke engang sammenlignes med oss kg-bruder
Martha Stewart Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2005 Jeg tror jeg skal se på de gale NY-brudene. De er jo ikke riktig nagla... Nei, ikke sant... Sammenliknet med dem, føler man seg jo helt normal selv!
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #5 Skrevet 16. mai 2005 *sjokket* blir alle bruder så hurpete når de planlegger brylup? Synes at hele poenget med bryllupet, nemlig at det er en inngåelse av og starten på et langt ekteskap, kommer helt i bakgrunnen. Jeg synes det så ut som om hun bruden i programmet ble litt overasket når hun måtte si "i gode og onde dager". Nei, bryllup har blitt et statussymbol! Man er mer opptatt av at alt skal gå etter planen, enn å hygge seg og nyte hverandre.
Bokalven Skrevet 16. mai 2005 #6 Skrevet 16. mai 2005 *sjokket* blir alle bruder så hurpete når de planlegger brylup? Synes at hele poenget med bryllupet, nemlig at det er en inngåelse av og starten på et langt ekteskap, kommer helt i bakgrunnen. Jeg synes det så ut som om hun bruden i programmet ble litt overasket når hun måtte si "i gode og onde dager". Nei, bryllup har blitt et statussymbol! Man er mer opptatt av at alt skal gå etter planen, enn å hygge seg og nyte hverandre. Kommer veldig ann på bruden... Jeg er ikke en sånn brud. Har ikke planlagt en døyt enda, og tar det hele med ro. Ikke noe vits i å stresse...
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #7 Skrevet 16. mai 2005 *sjokket* blir alle bruder så hurpete når de planlegger brylup? Synes at hele poenget med bryllupet, nemlig at det er en inngåelse av og starten på et langt ekteskap, kommer helt i bakgrunnen. Jeg synes det så ut som om hun bruden i programmet ble litt overasket når hun måtte si "i gode og onde dager". Nei, bryllup har blitt et statussymbol! Man er mer opptatt av at alt skal gå etter planen, enn å hygge seg og nyte hverandre. Eg er ikkje hurpete....
Miori Skrevet 16. mai 2005 #8 Skrevet 16. mai 2005 Eg er ikkje hurpete.... Jeg kan ta på meg rollen som hurpete jeg
TeddyToria Skrevet 16. mai 2005 #9 Skrevet 16. mai 2005 Jeg tror jeg skal se på de gale NY-brudene. De er jo ikke riktig nagla... *s* Riktig så treffende beskrivelse - men det er jo rent artig å se på da! Får nærmest bakoversveis jeg... Som Heidi nevnte i dagboken din, den ene bruden der bruker jo mer på blomster enn hva et helt bryllup gjerne koster! :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå