AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Hei. Gutten min på 3.år, har i det siste klagd at han har vondt i tissen. Han driver og peller mye på det, prøvd å få han til å stoppe. Det gikk ikke, til slutt sluttet vi å si ifra og gi oppmerksomhet, dermed sluttet han. Men klager fortsatt på vondt og klør mye. En kveld han sov, dro jeg forhud tilbake, og så en rift i kjøttet på penishodet og var rødt og betent. Sikkert kom borti med neglen eller noe. Gikk til legen, hun dro tilbake forhuden og så på, og vi fikk salve. Smurt på i noen dager nå og riften og betennelsen/ rødheten borte. Fikk beskjed å rense med vann, enten med vannstråle fra dusj eller sprøyte vann i en syringe og sprøyte på åpningen. Nå etter noen dager, er riften og betennelsen borte, men han har fått masse sekret. Er det farlig? Prøver å rense med en gasklut med vann. Vet ikke hva annet jeg skal gjøre, kan jo ikke drive å se inni der hele tida, skal jo egentlig ikke gjøre det i det hele tatt. Måtte bare de 2 gangene her for å sjekke hva problemet er og den andre gangen at betennelsen er borte. Så, er sekret farlig, og går det bort av seg selv? Han klør fortsatt. Anonymkode: 90d67...15c
kalini Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 høres ut som dere ikke har smurt lenge nok med salva. Min gutt sliter med det samme, vi fikk henvisning til urolog som ga et annet beh.opplegg en fastlege. anbefaler å skylle med sterilt nacl fra apoteket hver kveld. det renser og tar bort sekret.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Gutten min på 3.år, har i det siste klagd at han har vondt i tissen. Han driver og peller mye på det, prøvd å få han til å stoppe. Det gikk ikke, til slutt sluttet vi å si ifra og gi oppmerksomhet, dermed sluttet han. Men klager fortsatt på vondt og klør mye. En kveld han sov, dro jeg forhud tilbake, og så en rift i kjøttet på penishodet og var rødt og betent. Sikkert kom borti med neglen eller noe. Gikk til legen, hun dro tilbake forhuden og så på, og vi fikk salve. Smurt på i noen dager nå og riften og betennelsen/ rødheten borte. Fikk beskjed å rense med vann, enten med vannstråle fra dusj eller sprøyte vann i en syringe og sprøyte på åpningen. Nå etter noen dager, er riften og betennelsen borte, men han har fått masse sekret. Er det farlig? Prøver å rense med en gasklut med vann. Vet ikke hva annet jeg skal gjøre, kan jo ikke drive å se inni der hele tida, skal jo egentlig ikke gjøre det i det hele tatt. Måtte bare de 2 gangene her for å sjekke hva problemet er og den andre gangen at betennelsen er borte. Så, er sekret farlig, og går det bort av seg selv? Han klør fortsatt. Anonymkode: 90d67...15c Snakk med lege på nytt, slik skal det ikke være. Sønnen min fikk penicilin og ble helt fin av det samme. Anonymkode: 1caf2...3d6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 Han fikk antibiotika salve han og Anonymkode: 90d67...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå