Gå til innhold

Polar eller Garmin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil ha ny sportsklokke. Det står mellom Polar og Garmin, medium pris. 

Jeg lurer på hvem som har best brukervennlighet? Da tenker jeg på både appen og selve klokken. 

Erfaringer?

Anonymkode: 21d9c...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, smak og behag. Jeg foretrekker Garmin, men så har jeg heller ikke hatt en Polar-klokke på mange år, så jeg vet ikke hvordan de er i forhold nå. Garmin er lett å bruke, og så er selvfølgelig all treningsinfo på et sted når jeg skifter klokke. Hadde vært mas å bytte til nytt merke (men hadde gjort det om jeg ikke var fornøyd). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i garmin. Er vant til appen og klokkene er enkle å bruke. Har vivoactive 3 nå.

Anonymkode: 60ccb...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med garmin . Har hatt polar og i mange år,og var veldig fornøyd,men kommer nok ikke å gå tilbake dit fra Garmin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk over fra Polar til Garmin i vår, og er storfornøyd med å ha byttet. 

Ikke minst siden kundebehandlingen til Polar er under enhver kritikk .. "Hei, nå legger vi ned nettsiden du bruker for å logge alt, og du kan ikke bruke appen vår i stedet, men hey, du kan få 10% rabatt om du kjøper en ny klokke, og det må du om du har lyst til å se noe som helst av data andre steder enn på klokken...". 

Anonymkode: 222be...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Takk for svar! Da heller jeg mest mot å prøve Garmin. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke minst siden kundebehandlingen til Polar er under enhver kritikk .. "Hei, nå legger vi ned nettsiden du bruker for å logge alt, og du kan ikke bruke appen vår i stedet, men hey, du kan få 10% rabatt om du kjøper en ny klokke, og det må du om du har lyst til å se noe som helst av data andre steder enn på klokken...". 

Dette er jo helt vanvittig! 

Anonymkode: 21d9c...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...