Gå til innhold

Kald 17.mai...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Uff, så har jeg bomma igjen. Kjøpte nusselige kortarma skjorter til guttene, jeg. Sommerjakker osv. Det er igrunnen et helt styr. Klær som nesten ikke blir brukt etterpå. Og nå leter jeg frem på stillongser osv. til å ha under. Ingen får vel engang et glimt av de fine skjortene jeg hadde sånn arbeid med å finne i rett størrelse...under alle de andre klærne jeg må ha oppå pga. værmeldingen...

Neste år skal jeg ta det litt mer lettvint...det sa jeg forresten i fjor også...og året før det... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen; har hatt det samme problemet med 3 gutter i hus i alle år. Det derre 17. mai været er rimelig uforutsigbart... :ler:

Nå som guttene har kommet over bunadsalderen, kjøper jeg vanlige, fine vårklær som de kan bruke etterpå. I år har de fine, lyseblå og litt tøffe skjorter fra J.C. som de fikk til jul, det blir fint 17. mai antrekk til hhv. lys og svart bukse. Fine vårjakker oppå. Ikke nye i år, men like fine. Eldstemann på 16 går i konfirmasjonsdressen; sikkert siste året den passer...

Nye sko har de to yngste fått, og da ser de faktisk ganske mye mer kledde ut med en gang!

Men å stresse med dyre "sommerklær" til 17. mai, nei, det er nok ikke alltid så lurt. Neste år skal du i hvert fall huske det! :wink:

Ha en fin feiring av den store dagen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...