Gå til innhold

Kirkenerver !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forebyggende heter Idoform, magesyrebakterier som man blant annet tar når man tar antibiotika.

'Krise' heter Immodium, som man blant annet tar dersom man får magesjau på utenlandstur...

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss.Chanel
Skrevet

men hva brukte du da? dagen før eller samme dag?

Skrevet

Min opplevelse var at det bare var skummeltfør jeg kom til kirken. Når dørene åpnet seg, var alt greit. Jeg ble ikke engang stresset da slepet mitt hang seg fast i terskelen og sømmen neders revnet. Og det jeg skulle si, som var blit bare tull på øvelsen, gikk helt fint.

Lykke til!

Skrevet

Bruker IdoForm til vanlig, fordøyelsen min er litt generelt FUBAR, og så hadde søster'n Immodium i håndvesken sin i tilfelle jeg skulle få noen rumlinger.

Kan trygt ta en sånn pille en time før, sånn 'forebyggende', dersom du føler for det.

Ellers må jeg nok en gang si at så snart jeg var på plass oppe ved alteret gikk alt mye bedre. Først satt jeg og hadde pappa ved siden av meg, og kunne sitte og blunke til min kjære som holdt på å begynne og gråte flere ganger, før jeg og min kjære faktisk var GIFT og kunne sitte og holde hverandre i hånden og bare slappe av.

Turen ned midtgangen etterpå var bare gøy - vi var GIFT, og alle venner og slektninger strålte mot oss og var SÅ glade!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...