Gå til innhold

Beste concealer?

Gjest Cuddly

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly

Bruker Kanebo sin nå, men trenger ny...

Jeg trenger en som skjuler mørke ringer godt. Kanebo er bra, men er vel alltid på jakt etter noe enda bedre :oops:

Så; dersom du mener du har funnet den ultimate concealeren: Hvilken er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg har hittil ikke funnet noen bedre enn Kanebo, men tror jeg kommer til å prøve Dior neste gang, selv om fargene er litt i lyseste laget.

Forresten så skal Lancome også ha kommet ut med en liknende concealer, så kanskje den kan være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

leste en test i make-up blad, og der kom Helena Rubenstein absolutt best ut. Har ikke prøvd den selv, men tenkte kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurélie

Jeg har prøvd MANGE concealere for mørke ringer under øynene, har avkastet både Kanebo og Dior, men synes den jeg kjøpte sist, Guerlain Issima Precious Light er helt super. Den har også anti-rynke effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeghar prøvd mange concealere, men er nå på tube nummer to av Helena Rubinstein Magic Concealer. Den dekker veldig godt, uten å bli kakete. Konsistensen er lett og ikke for tørr. Kommer i tube og er veldig drøy. Har den i fargen medium 02. Den er gultonet og burde passe for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Clinique sin concealer. Den er såvidt lysreflekterende, som er perfekt for mørke ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly
De har Magic Concealer på SN, men bare i fargen dark 03 og den blir kanskje for mørk?

Jeg så det, og ja; alt for mørk! Jeg må, nesten uten unntak, ha det lyseste av sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

touche eclait(ysl). den dekker ikke så mye da, den er mer en highlighter, men jeg synes den er super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

YSL sin er bra på sånne mindre ting ja, ellers er tuben til Clinique, den med litt olje i så kvisene ikke tørker ut (da blir det stygt) veldig ok.

Men er hypp på å prøve noe nytt neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

når skal man ta på concealer? Under eller over foundation, og hvor skal man ta den på for å få et våkent blikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly
YSL sin er bra på sånne mindre ting ja, ellers er tuben til Clinique, den med litt olje i så kvisene ikke tørker ut (da blir det stygt) veldig ok.  

Men jeg skal bare ha den under øynene jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Cuddly
Syns dior sin er bra jeg. Skinflash eller noe sånt heter den.

Den har jeg lurt på... Noen som har prøvd både den og Kanebo, og dermed har sammenligningsgrunnlag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd begge to og de er ganske like egentlig, men liker nok dior best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvis poenget er å DEKKE mørke ringer under øynene, syes jeg hverken YSL er Skinflash fra Dior gjør jobben særlig godt. De er fine til å freshe opp slitne fjes (iom at de er lysreflekterende) og til bruk som highlighter.

Skinflash er også veldig udrøy. Ble oppbrukt så for at jeg gikk tilbake til parfymeriet for å høre om det var noe feil med den, men neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...