AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 En kollega hadde et utbrudd på et møte i sist uke som gikk ut over meg om en bagatell som ikke har noe med jobb å gjøre. Kalte meg diverse, klikket fullstendig. Jeg sa ingenting tilbake fordi det hele ble for dumt. Satt bare og såg sjokkert tilbake og ristet på hodet av alt hun klarte å lire fra seg. De andre kollegaene var like sjokkert som meg, og flere blandet seg og sa det var nok. Nå er problemet at jeg irriterer meg GRØNN over denne personen!! Det er så mye at jeg gruer meg til jobb! Jeg har irritert meg over personen før også, da hun ikke gjør jobben sin. Vi blir enig om hvordan ting skal utføres, hun gjør motsatt. Må hele tiden gå etter å rette opp. Dette tar mye av tiden vi kunne brukt på andre ting (og av en eller annen grunn har hun fått jobbe det i årevis, hatt utallige møter om dette, men ingenting endrer seg). Hva skal jeg gjøre når det ikke går an å snakke med verken sjefen eller dama? Jeg elsker jobben min, og har ikke lyst til å bytte jobb! Anonymkode: 579f6...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå