Gå til innhold

Hvordan kan jeg føle meg bedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en blond jente med så fin rumpe. Den var ikke diger, den var medium. Ble så sjalu...

ønsker meg stor rumpe men føler bare operasjon er eneste vei. Men har ikke lov til det

hvordsn kan jeg føle meg bedre?

Lurer på hva typen min tenker da han ser så fine rumper.... kanskje han ønsket jeg å var sånn

Anonymkode: 56297...342

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spill volleyball, farge håret?

Skrevet

Du er ikke egnet til å være i forhold tror jeg... jobb med selvtilliten.

Anonymkode: d476b...671

Skrevet

Dette kan du angripe på flere måter. Det første du bør gjøre er å slutte å sammenligne deg med andre, og ihvertfall ikke de som er på noen toppliste, eller som har dedikert livet sitt til trening og plastisk kirugi. Ikke sammenlig deg med superrike som har arvet millioner heller. De blir bare ulykkelig av det.

Det neste er å fikse på selvfølelsen. Mangler du kjærlighet fra familie gjennom kjip oppvekst, så lær deg litt om psykologi, og bygg deg opp og omslutt deg med mennesker som bygger deg opp, som tar deg for den du er og som vil vokse med deg og gi deg kjærlighet. 

Og sist men ikke minst så kan du sove godt, trene moderat og spise sundt. Gradvis vil du få en kropp du er mer fornøyd med. (Vi blir aldri helt fornøyd, men er du ok med det så går det bra.) Dessuten jo eldre du blir jo mindre bryr du deg, så for hver dag så som går så blir det litt bedre uansett. 

Skrevet
2 timer siden, artigmedsex skrev:

Dette kan du angripe på flere måter. Det første du bør gjøre er å slutte å sammenligne deg med andre, og ihvertfall ikke de som er på noen toppliste, eller som har dedikert livet sitt til trening og plastisk kirugi. Ikke sammenlig deg med superrike som har arvet millioner heller. De blir bare ulykkelig av det.

Det neste er å fikse på selvfølelsen. Mangler du kjærlighet fra familie gjennom kjip oppvekst, så lær deg litt om psykologi, og bygg deg opp og omslutt deg med mennesker som bygger deg opp, som tar deg for den du er og som vil vokse med deg og gi deg kjærlighet. 

Og sist men ikke minst så kan du sove godt, trene moderat og spise sundt. Gradvis vil du få en kropp du er mer fornøyd med. (Vi blir aldri helt fornøyd, men er du ok med det så går det bra.) Dessuten jo eldre du blir jo mindre bryr du deg, så for hver dag så som går så blir det litt bedre uansett. 

Hm mangler kanskje kjærlighet fra kjæresten min.....

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så en blond jente med så fin rumpe. Den var ikke diger, den var medium. Ble så sjalu...

ønsker meg stor rumpe men føler bare operasjon er eneste vei. Men har ikke lov til det

Lurer på hva typen min tenker da han ser så fine rumper.... kanskje han ønsket jeg å var sånn

Husk at vi bruker rumpa for å bæsje 

Anonymkode: a25ca...bd7

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husk at vi bruker rumpa for å bæsje 

Anonymkode: a25ca...bd7

😂😂

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt sprøtt at folk i dag ønsker store rumper. Om litt er den moten borte og da har du bare en kjip ferdigoperert kjemperumpe. 

Ikke glem moten med stive nipler for noen år tilbake. Folk kjøpte falske stive nipler og puttet i bhen..  hva syntes vi om det nå? 

Anonymkode: 10db6...e42

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min rumpe var så megaflat den etter ammingen da jeg fikk førstemann . Altså JEG HADDE IKKE RUMPE! Jeg hat alltid trent men la nå full fokus på utviklingen av rumpemusklene. Startet med kontakttrening. Mye tøying av hofteleddsenene for å fullt utbytta av treningen. Er man stiv der får ikke rumpeballene riktig sammentrekning under øvelsene. Skal si deg at etter 6 mnd med rumpetrening 2-3dgr i uken. Så fikk jeg en så fin sprettrumpe! Med silikon ser det bare ut som man har på bleie😂 en trent rumpe er sykt mye finere!! Prøv!! Da føler du deg bedre!!

Anonymkode: 7d8d4...1df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...