AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Jeg får en helt syk nytelse av å være sinker i trafikken, spesielt om jeg får et tuuuuuuut!! Elsker det når de legger seg i ræva og ser frustasjonen😎 legge meg ikke mye under kanskje 5 km, men det er nokk når folk er stresset😅 er jeg syk eller kun barnslig? Anonymkode: d210d...0b8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Du er uansvarlig. Du bidrar bevisst til å skape farlige situasjoner i trafikken. Den dagen idioten bak deg hiver seg forbi og treffer en småbarnsfamilie front-i-front, da kan du jo virkelig føle på hvilken vanvittig nytelse det gir deg. Anonymkode: 73cf4...eac 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 Den dagen noen blir drept pågrunn av dine handlinger, så trur jeg ikke du blir så særlig glad Anonymkode: 6cd38...299
Darkrobin27 Skrevet 11. september 2019 #4 Skrevet 11. september 2019 5 km/t under er lovligt.. husk at 60 er bare et eksempel på den HØYESTE farten man kan ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå