AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Dater en fyr som alltid blir "klissvåt" av precum når vi har rotet lenge/foreplayet. Er hvor mye precum man får korrelert til hvor kåt man er, eller får noen gutter alltid bare mye og noen alltid bare lite? Det skjer han ikke absolutt hver gang, men hver gang hvor vi har teaset en stund. Normalt bare ved edru sex, ikke i fylla. Noen menn som kan oppklare hvordan dere fungerer sånn? Anonymkode: b1eb9...3aa
Bamseklemmer Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen menn som kan oppklare hvordan dere fungerer sånn? Jeg er også sånn, masse precum, irriterende mye slafs slafs lyder når man skal være stille. Precum er jo vår glidemiddel, akkurat som deres. Mengden er også forskjellig fra alle. Plagsomt til tider når en går i tynn shorts og får boner, ser jo nesten ut som jeg har pessa meg ut. For å være vulgær, så digger noen å slurpe det i seg, fordi det er jo smakløst og noen tenner på det også🤔 Det finnes ikke noe råd mot dette, jeg har lest mye om dette, det eneste er å ha masse papir i boxeren🤭 Endret 10. september 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 Jeg får alltid mye precum bare jeg ligger feks bak henne og koser og får litt reisning. Er nok helt normalt og bare et tegn på at en er gira😎 Anonymkode: 50a2a...06e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 Noen har mye, noen har litt og noen nesten ingenting. De med mye precum orker jeg ikke å suge, så sånn sett kan det være et problem. Kjempedeilig når en mann har lite eller ingen precum for de er mye lettere å suge. Anonymkode: 84999...e7f
bandit Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 3 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg er også sånn, masse precum, irriterende mye slafs slafs lyder når man skal være stille. Precum er jo vår glidemiddel, akkurat som deres. Mengden er også forskjellig fra alle. Plagsomt til tider når en går i tynn shorts og får boner, ser jo nesten ut som jeg har pessa meg ut. For å være vulgær, så digger noen å slurpe det i seg, fordi det er jo smakløst og noen tenner på det også🤔 Det finnes ikke noe råd mot dette, jeg har lest mye om dette, det eneste er å ha masse papir i boxeren🤭 Damen elsker å slurpe det i seg som du sier. Det er rimelig deilig å se henne suge og svelge det 😉
Gjest Chroma Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen har mye, noen har litt og noen nesten ingenting. De med mye precum orker jeg ikke å suge, så sånn sett kan det være et problem. Kjempedeilig når en mann har lite eller ingen precum for de er mye lettere å suge. Anonymkode: 84999...e7f Er helt uenig med deg 😄 precum er sexy.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #7 Skrevet 10. september 2019 Jeg elsker precum! Er så mye deiligere å ts på han da. Er opphissende når han og blir våt syns jeg. 🙊 Men er det sperm i dette? Når det er så mye? Han jeg er sammen med får og.. vil kalle det mengder.. faktisk... Anonymkode: 7d8b5...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå