Gå til innhold

Er det noe galt med meg? Jeg synes damer som dette er uimotståelige.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig så jeg liker jeg damer som er naturlige, men noen ganger er det så deilig med damer som er litt fake. Overdreven brunfarge, alt for mye sminke, teit posering. Andre som har det sånn?

Anonymkode: bbccd...e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er helt forferdelig. 

• Liker 11
Skrevet

Kjenner du mange sånne altså? Imponerende.

Anonymkode: f813d...639

• Liker 2
Skrevet

Grusomt! 

Anonymkode: afb4e...eb0

• Liker 1
Skrevet

Hver sin lyst

Anonymkode: 4697e...881

• Liker 3
Skrevet

Vel... du spør på et kvinneforum så vet ikke hva slags svar du vil få.
Som kvinne liker jeg IKKE menn i samme sjanger. Altså juksebrune muskelmenn er noe av det mest avtennende jeg vet om. Grusomt. Ikke fint i det hele tatt. Bare nei nei nei.

Anonymkode: 421bd...f8d

• Liker 9
Skrevet

Jeg har vært sammen med ei slik ei, forholdet varte i 2 måneder, og det var jeg som forlot henne. Jeg skal ikke ramse opp negative tingene, men heller rose de for att de tar vare på kroppen sin og lever sunt🤫

Jeg liker rett og slett de helt normale, det enkle er ofte det beste! Og det rema-slagordet går så ofte igjen gang på gang😂

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig så jeg liker jeg damer som er naturlige, men noen ganger er det så deilig med damer som er litt fake. Overdreven brunfarge, alt for mye sminke, teit posering. Andre som har det sånn?

Nå er jo ikke dette helårskroppen da....

Anonymkode: 8d4ee...4c9

• Liker 1
Skrevet

Hver sin smak. 

Anonymkode: d321c...71c

• Liker 1
Skrevet

Alle har vel sine smaker og lyster. Ikke noe galt med deg eller deg TS. Jeg liker vanligvis helt ordinære (jada farlig statement) damer, men jeg kan tenner voldsomt på damer som kler seg og ter seg skikkelig slutty og horete også.

Anonymkode: 6f925...fe0

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Bamseklemmer skrev:

J rose de for att de tar vare på kroppen sin og lever sunt🤫

Tror du skal lese deg litt opp om hva slags senskader de i firness-miljøet sliter med for på sikt er ikke den livsstilen det spor sunn. 

• Liker 3
Skrevet

Nei takk!😊

Anonymkode: 2aaa1...f87

Skrevet

Men liker hun å ligge på sofaen og se Netflix og spise potetgull 🤔 Hvis ikke blir det en dårlig match med meg.

Anonymkode: b3a77...dbb

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Antoinette skrev:

Tror du skal lese deg litt opp om hva slags senskader de i firness-miljøet sliter med for på sikt er ikke den livsstilen det spor sunn.  

Mulig jeg må lese meg opp, men du får nok større senskader med å ikke trene og ikke ha et sunnt kosthold😂

• Liker 1
Skrevet

Du har sannsynligvis dårlig utviklet sosial forståelse

Anonymkode: 8d186...8d8

Skrevet

1- Det er nok ikke deg det er noe feil med, men den dama ser jo ikke helt A4 ut. 

2- Det er brunfargen, poseringen og sminken du legger merke til som overdrevent? Ikke musklene/kroppen?

Anonymkode: ffa26...ce7

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du skriver «fake», mener du da steroider i dette tilfellet? Forstår ikke hva som er pent med dette her? Dama ser så mannlig og maskulin ut i ansiktet, for ikke å glemme resten av kroppen. Nei fy faen, hadde aldri klart en sånn «dame».

Anonymkode: f672c...deb

Skrevet

Kan like gjerne finne deg en shemale 😉

Anonymkode: 42388...62d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...