AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Vet at mannen kanskje ikke vil ha en unge til, han nevner at det er fint som vi har det nå, og at han kanskje ikke vil ha en til. Jeg har vært enig i lenge at en unge til er uaktuelt enda, men at jeg sikkert vil ha en til om et år eller to. Nå i det siste har jeg kjent på en følelse der jeg vil bli gravid, og der jeg ser for meg en familie på 4, og hvordan ting blir da osv.. jenta vår er 1 år og 8 mnd, vi brukte et år på å bli gravid forrige gang og er også redd det skal ta tid igjen. Hvordan skal jeg begynne å si dette til mannen? Er så redd for at han skal bli sjokkert. Vi trenger ikke å begynne å prøve nå med en gang, men jeg ønsker kanskje å begynne å prøve innen 6 mnd iallfall.. så må begynne å lufte tanken. Anonymkode: 0800e...529
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Han blir vel ikke sjokkert av at du ønsker en til snart? Det er jo ganske vanlig å ikke ville ha for mange år mellom søsken? Anonymkode: ff5cc...51c 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han blir vel ikke sjokkert av at du ønsker en til snart? Det er jo ganske vanlig å ikke ville ha for mange år mellom søsken? Anonymkode: ff5cc...51c Hvis han ikke vil ha en til så kan han jo bli litt sjokkert. Anonymkode: 78de2...10a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 Sei det til mannen min som kanskje bare vil ha ein... Tja du må bare si det da. Men vist du har tre barn er det kanskje ikkje så rart om han føler seg litt ferdig? Skjønte ikkje heilt kor mange du har Anonymkode: da5c7...b81
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sei det til mannen min som kanskje bare vil ha ein... Tja du må bare si det da. Men vist du har tre barn er det kanskje ikkje så rart om han føler seg litt ferdig? Skjønte ikkje heilt kor mange du har Anonymkode: da5c7...b81 Hun vil ha familie på 4 og har ei jente fra før, hun vil ha to barn 😛 Anonymkode: 78de2...10a 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sei det til mannen min som kanskje bare vil ha ein... Tja du må bare si det da. Men vist du har tre barn er det kanskje ikkje så rart om han føler seg litt ferdig? Skjønte ikkje heilt kor mange du har Anonymkode: da5c7...b81 De har 1 barn, hun vil de skal bli en familie på 4, altså mor, far og to barn. Anonymkode: 8b558...a68 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #7 Skrevet 10. september 2019 Det er da bare å si det. Jeg ville veldig gjerne ha nummer to ganske fort. Mannen var med på det etter litt betenkningstid. Nå vil han ha en til mens jeg er litt mer tilbakeholden og usikker. Anonymkode: 5948f...91e 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #8 Skrevet 10. september 2019 Synes det er veldig rart at du ikke bare kan si det som det er. Det er jo mannen din. Mannen min ville ikke ha flere barn etter vår første. Dette var fordi han var veldig sliten, og forholdet vårt bar preg av babytilværelsen. Da gutten vår ble 2,5 år ble alt annerledes. Vi fikk sove på nettene og alt ble lettere. Jeg fortalte han at jeg syntes det var på tide og gi lillemann et søsken, og han var helt enig. nå kommer lillesøster i januar<3 Anonymkode: 41b43...30b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå