Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 Har nå lett og lett etter en fin bryllups-sjokoladekake i flere etasjer,men finner ingen. Noen som kan hjelpe meg,gjerne med link,bilde etc. Har så veldig lyst på sjokoladekake og ikke den vanlige marsipankaka.
Tinema Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Vi skal ha sjokoladekake i flere etager i vårt bryllup. På bildet ligner den litt en tradisjonell bryllupskake, men den er laget av sjokolade. Du finner bilde av den her
Martha Stewart Skrevet 16. mai 2005 #3 Skrevet 16. mai 2005 Vi skal ha sjokolade bryllupskake fra Pascal, "Creme brulée" heter den (mørk sjokolademousse med vaniljefondant). Hvis du går inn på www.Pascal.no og velger bryllup så ser du bilde av deres klassiske bryllupskake med sukkersvaner på toppen. (Her er den avbildet med pasjonsfruktmousse, men man får den altså også med sjokoladesmak).
Bokalven Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Bryllupssjokoladekake m. hvit sjokolade. "For dem som ikke liker kremkaker" sier de... Hadde tatt seg bedre ut med "For de som ikke tåler kremkaker", synes jeg. ;-P
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #5 Skrevet 16. mai 2005 Bryllupssjokoladekake m. hvit sjokolade. "For dem som ikke liker kremkaker" sier de... Hadde tatt seg bedre ut med "For de som ikke tåler kremkaker", synes jeg. ;-P Eventuelt; "For dei som ikkje vil ha kremkake."!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå