Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg går på veggen snart. Skal ta eksamen i samfunnsfag (boken heter ny agende) og et stort og relevant kapiitter er selvfølgelig politikk og demokrati. 
Jeg leser, skriver, leser, skriver og googler innimellom vanskelige ord som jeg aldri har hørt før. Jeg er på nære nippet til å gi opp alt dette. 
Kan noen kanskje hjelpe meg?! Hvilke tema innenfor dette kan være relevant å få på en eksamen? Husker du hva du fikk? Noe som kan veilede meg litt her, mens jeg leser og ikke skjønner en dritt. Jo, jeg forstår MYE, men det er så mye rare ord som brukes og som betyr noe så enkelt om du googler det. Jeg bare fatter ikke hvorfor alt skal være så innviklet ;) (JA, JEG ER FRUUUUSTRERT).

PS. Jeg stemte i går - selvfølgelig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det samfunnsfag på vgs-nivå du skal ha eksamen i? Det første stedet å se er jo læringsutbytte/kompetansemål for det gitte faget.

Anonymkode: 79ded...086

Skrevet

Hmm.. Jeg er generelt glad i politikk og føler jeg har god oversikt over samfunnsbilde. Men kan du gi et par eksempler på ting du trenger hjelp til, så kan jeg 'se ann' om jeg er noe nyttig for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...