Emma89 Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Jeg tror jeg går på veggen snart. Skal ta eksamen i samfunnsfag (boken heter ny agende) og et stort og relevant kapiitter er selvfølgelig politikk og demokrati. Jeg leser, skriver, leser, skriver og googler innimellom vanskelige ord som jeg aldri har hørt før. Jeg er på nære nippet til å gi opp alt dette. Kan noen kanskje hjelpe meg?! Hvilke tema innenfor dette kan være relevant å få på en eksamen? Husker du hva du fikk? Noe som kan veilede meg litt her, mens jeg leser og ikke skjønner en dritt. Jo, jeg forstår MYE, men det er så mye rare ord som brukes og som betyr noe så enkelt om du googler det. Jeg bare fatter ikke hvorfor alt skal være så innviklet (JA, JEG ER FRUUUUSTRERT). PS. Jeg stemte i går - selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Er det samfunnsfag på vgs-nivå du skal ha eksamen i? Det første stedet å se er jo læringsutbytte/kompetansemål for det gitte faget. Anonymkode: 79ded...086
Kremmerhus Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 Hmm.. Jeg er generelt glad i politikk og føler jeg har god oversikt over samfunnsbilde. Men kan du gi et par eksempler på ting du trenger hjelp til, så kan jeg 'se ann' om jeg er noe nyttig for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå