Pepita Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 Hei alle sammen! Leste en artikkel her om en ny tampong på apoteket som heter Ellen. Er det noen av dere som har prøvd den? Hvordan ser den ut? Lang, tykk, smal, med hylse, uten?
Malama Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Leste artikkeen jeg også. Har ikke prøv dem, så jeg kan ikke svare deg, men jeg lurer bare på hvordan man vet at man trenger dette jeg. For vistnok får hver 3. kvinne dette behovet i løpet av livet. Og 2 av 3 får det da ikke... Så hvordan vet jeg om dette er noe lurt for meg??
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #3 Skrevet 16. mai 2005 Er det noe spesielt med den siden noen trenger den...?
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Tampongen inneholder melkesyrebakterier som er med på å forebygge soppinfeksjon etc.
Malama Skrevet 16. mai 2005 #5 Skrevet 16. mai 2005 Ja, de er innsatt mer melkesyre, slik at de skal opprettholde ph-balansen... Altså "trenger" fordi man har en ikke helt bra ph-balanse.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 16. mai 2005 #6 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har bare hatt soppinfeksjon en gang i mitt liv men skal definitivt forsøke Ellen tampongene.
Malama Skrevet 16. mai 2005 #7 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har aldri hatt sopp-problemer, så derfor tenkte jeg det kanskje var ganske unødvendig?
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #8 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har aldri hatt sopp, men jeg bruker Ellen likevel. Formen er lik andre tamponger, f eks OB eller Always. Finnes bare uten innføringshylse.
Gjest Hilde K S Skrevet 16. mai 2005 #9 Skrevet 16. mai 2005 Nå kjenner jeg at jeg er pittelitt glad for at jeg ikke heter Ellen.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 16. mai 2005 #10 Skrevet 16. mai 2005 Nå kjenner jeg at jeg er pittelitt glad for at jeg ikke heter Ellen.
ashera Skrevet 16. mai 2005 #12 Skrevet 16. mai 2005 Tampongene har vært på markedet i Sverige lenge, de selges bl.a. på den svenske varianten av samvirkelaget. Har lest mye positivt om dem i svenske blader, og skal definitivt prøve. Høres ut som en grei og hygienisk måte å få tilført melkesyre "der nede" på. I alle fall når jeg tenker på alternativet, som er Gynophilus. De som har prøvd dette, vet nok hva jeg snakker om.... uææh...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå