Gjest Aurélie Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 Er det noen som vet om denne tegnefilmen (Den Siste Enhjørningen) finnes på dvd? Jeg så den da jeg var liten, og ble helt bergtatt av den, men har ikke sett den siden. Leste nylig boken som filmen er basert på, av Peter S. Beagle. Den er helt nydelig
Gjest siri piri Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 du kødder!!! det er favorittfilmen min! (av sentimentale grunner) Jeg har også lest boken av Peter S Beagle. Jeg kjøpte filmen "nyoppusset" på farger og lyd til dvd. Tror jeg bestilte fra play.com. http://www.play.com/play247.asp?pa=search&...&Go.x=0&Go.y=0) Jeg hadde fullstendig tårer i øynene da jeg så den igjen! Og gjett om jeg ble glad da jeg fant soundtracket på platekompaniet til 30kr heheheh.. The last unicoooorn --i'm aliive, i'm aliiiive!! ps..fått med deg at det er en ny versjon under produksjon? med originalstemmene og alt! sjekk imdb.com
Gjest Aurélie Skrevet 17. mai 2005 #3 Skrevet 17. mai 2005 TUSEN takk!! :-) Det er også min favoritt fra barndommen, sammen med The Neverending Story (Atreju og hesten Artax..). Åh, du minnet meg om en melodi i filmen som jeg også ble veldig hekta på, men husker den jo ikke, siden det er så mange år siden jeg så den. Blir helt i hundre av å tenke på at jeg skal få se den igjen Skal shoppe både dvd nå, og se etter soundtrack. Jeg var inne på en side i min søken etter filmen på dvd, hvor det stod noe om en nyinnspilling, men så ut til at prosjektet er veldig på begynnerstadiet. Men gleder meg allerede! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå