Gå til innhold

Hvordan kan jeg tørre å ligge med noen,er så redd jeg er for vid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født barn. Hvordan tørre å ligge med noen. Jeg har blitt vid å følsesløs der nede. 

Anonymkode: 76f6c...de3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet...alt man bekymrer seg for...

Anonymkode: 3a424...c86

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. De fleste blir ikke "vide", men en del blir. Ville allikevel ikke lagt for mye fokus på det. Det blir som med for liten penis. Noen synes det er problematisk, mange ikke. Så må du bare finne den som passer deg, også på dette punktet. 

Anonymkode: 9314c...bb9

Skrevet

Du har barn..da har du vel en mann også, eller ? 

Anonymkode: 220ed...687

Skrevet

Vid eller tøybar?
Jeg har sjøl erfaringer med kvinner som det er mulig å fiste (mannehånd!), men som likevel er trange nok til å være deilige.

Du skjønner, vagina er ikke et passivt plastrør... Hun må brukes aktivt.

Skrevet

Så lenge du gjør knipeøvelser er det knapt en merkbar endring ved fødsel. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

De som vil oppleve endring som TS ytrer at hun gjør(føler seg vid og følelsesløs) vil i de fleste tilfeller ha revet av deler av muskulaturen som ikke er uvanlig. All verdens knipeøvelser vil reparere disse musklene. (Knipeøvelser er alltid fint, men her på KG ser det ut til at de kan kurere det meste av fødselskader).

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Ikke vær så bastant. Du er virkelig ikke helsepersonell.

Anonymkode: 57571...2c5

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som vil oppleve endring som TS ytrer at hun gjør(føler seg vid og følelsesløs) vil i de fleste tilfeller ha revet av deler av muskulaturen som ikke er uvanlig. All verdens knipeøvelser vil reparere disse musklene. (Knipeøvelser er alltid fint, men her på KG ser det ut til at de kan kurere det meste av fødselskader).

Vil ikke* mente jeg såklart.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har født barn. Hvordan tørre å ligge med noen. Jeg har blitt vid å følsesløs der nede. 

For å si det slik.

Jeg er langt fra de største og har aldri møtt noen som har vært for vid.

Anonymkode: 0304a...a88

Skrevet

Er det lenge siden du fødte? Det går seg litt til, skjønner du, med da må du aktivt bruke knipemusklene. Visst du er sammen med barnefaren så snakk med han! Ikke alltid det er et så "stort" problem for han som du kanskje tror. 

Anonymkode: 34ce8...d1f

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har barn..da har du vel en mann også, eller ? 

Anonymkode: 220ed...687

Har du hørt om alanemammaer?
Det er ikke sikkert hun har en mann

Anonymkode: 44f2d...9b6

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig mange som føler det slik, for de fleste er det ikke noe problem, følte det slik selv.
Egentlig bare et råd, hopp i det og prøv, ikke sikkert det er så ille.
Du vet ikke før du har prøvd dessverre.

Og dersom det er et problem, kontakter du lege og får henvisning til gynekologisk avdeling på sykehuset.

Masse lykke til

Anonymkode: 44f2d...9b6

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke vær så bastant. Du er virkelig ikke helsepersonell.

Anonymkode: 57571...2c5

Men jeg har hatt flerfoldige partnere som har født, og ikke merket noen forskjell fra dem til kvinner som ikke har født.

Poenget var uansett å få fram at man ikke trenger stresse unødvendig for sex.

3 hours ago, AnonymBruker said:

Igjen så var poenget hovedsaklig å redusere TS' negative følelser rundt eget kjønn etter fødsel.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Men jeg har hatt flerfoldige partnere som har født, og ikke merket noen forskjell fra dem til kvinner som ikke har født.

Poenget var uansett å få fram at man ikke trenger stresse unødvendig for sex.

Igjen så var poenget hovedsaklig å redusere TS' negative følelser rundt eget kjønn etter fødsel.

Fint at du skriver det. Kvinner blir så målt i dag. Godt der finnes oppegående menn som faktisk bryr seg om kvinnen og ikke vaginaen. 

Anonymkode: a3d53...2e8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...