AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #21 Skrevet 11. september 2019 Tror ikke på det, men ser på det av samme grunn som jeg hørte på "spøkelses historier" da jeg var liten. Går om kvelden og enten er det godt skuespill eller litt "mentale bemerkeligheter" som påvises i serien. Uansett er den god. 😁 Anonymkode: 2972c...c8b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #22 Skrevet 11. september 2019 Skuespill? Fake? Om dette skal være fake så har vi en hel del skuespillere i oscar-klassen rundtom i Norge som vi ikke vet om og som har null erfaring med skuespill. Samt at de klarsynte og programleder må også være gode skuespillere. Altså, sammenlign med en hvilken som helst norsk film eller teater... Har dere ingen som helst slags form for evne til å skille når folk spiller/lyver og når de snakker sant? I den siste episoden opplevde også kamerafolkene en merkelig hendelse, så de er også skuespillere da, og gode sådanne. Hallo..? Anonymkode: a183b...19e 7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #23 Skrevet 11. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Skuespill? Fake? Om dette skal være fake så har vi en hel del skuespillere i oscar-klassen rundtom i Norge som vi ikke vet om og som har null erfaring med skuespill. Samt at de klarsynte og programleder må også være gode skuespillere. Altså, sammenlign med en hvilken som helst norsk film eller teater... Har dere ingen som helst slags form for evne til å skille når folk spiller/lyver og når de snakker sant? I den siste episoden opplevde også kamerafolkene en merkelig hendelse, så de er også skuespillere da, og gode sådanne. Hallo..? Anonymkode: a183b...19e Er ikke sikkert det er fake men holder den muligheten oppe. Mange folk blir fortalt hvordan de skal spille. Det er ikke sikkert det er fake. Men det kan hende de ikke fikk noe på kamera og da må de spille det omigjen som blir skuespill. Det er bare et eksempel. Derfor tenker jeg at det kan være skuespill uten hendelser. Men jeg vet ikke når gjelder åndenes makt om det er fake eller ikke. Tror ikke hele programmet er fake men tror det er litt skuespill innimellom. Anonymkode: ea250...bc9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #24 Skrevet 13. september 2019 Her kan man se for en elendig skuespiller Lili Bendriss er, så det hun gjør i Åndenes Makt er nok ikke mye skuespill... Anonymkode: a183b...19e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #25 Skrevet 26. september 2019 Noen som så episoden med Michael Winger på tirsdag? Jeg venter på at den skal bli tilgjengelig gratis på Dplay... Anonymkode: a183b...19e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #26 Skrevet 26. september 2019 Rart at det ikke for mer oppmerksomhet. Det er jo en verdensensasjon at vi endelig har dokumentert et liv etter døden! Hva vil dette ha å si for religioner, samfunn og generelt livsperspektiv? Er noen her en forsker som kan skrive en rapport? Anonymkode: 8195c...c8e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #27 Skrevet 26. september 2019 52 minutter siden, AnonymBruker said: Rart at det ikke for mer oppmerksomhet. Det er jo en verdensensasjon at vi endelig har dokumentert et liv etter døden! Hva vil dette ha å si for religioner, samfunn og generelt livsperspektiv? Er noen her en forsker som kan skrive en rapport? Anonymkode: 8195c...c8e Anonymkode: a183b...19e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #28 Skrevet 26. september 2019 På 11.9.2019 den 5.08, AnonymBruker skrev: Jøss, her fikk Lillli noen skikkelige treff Anonymkode: a183b...19e Hva skjedde??😄 Anonymkode: 3228b...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå