GÃ¥ til innhold

👻 Åndenes makt sesong 15 👻

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sesongpremiere i kveld! 

Anonymkode: 657ff...62c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer det episoder gratis på Dplay?

Anonymkode: a183b...19e

Skrevet

Hvorfor ser folk på det? 

Er det fordi dere tror på det eller er det bare for underholdningen sin skyld? 

Anonymkode: ea250...bc9

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer det episoder gratis på Dplay?

Kanskje etter at alle episodene har blitt vist på tv 

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ser folk på det? 

Jeg er en åpen skeptiker 😊 ser mest for underholdningens skyld 

• Liker 8
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ser folk på det? 

God underholdning 

Anonymkode: 8195c...c8e

• Liker 1
Skrevet

Jeg så mye på dette programmet før og jeg må bare si at vignetten de har nå (eller hvertfall den de har brukt de siste sesongene) er så utrolig dårlig i forhold til den som var i de første sesongene. Stemningen i programmene er også tapt seg veldig, før lå det et skummelt slør over sendingene som fikk meg i den rette stemningen, nå er det bare sånn alminnelig musikk. Virker som crewet bak dette konseptet er drittlei og begynner vel også å gå tom for penger og ikke minst troverdighet. Mange av de klarsynte som er med nå er også utrolig dårlige. De ser fjøsnisser og de ser troll liksom 

Anonymkode: 93960...a6d

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så mye på dette programmet før og jeg må bare si at vignetten de har nå (eller hvertfall den de har brukt de siste sesongene) er så utrolig dårlig i forhold til den som var i de første sesongene. Stemningen i programmene er også tapt seg veldig, før lå det et skummelt slør over sendingene som fikk meg i den rette stemningen, nå er det bare sånn alminnelig musikk. Virker som crewet bak dette konseptet er drittlei og begynner vel også å gå tom for penger og ikke minst troverdighet. Mange av de klarsynte som er med nå er også utrolig dårlige. De ser fjøsnisser og de ser troll liksom 

Anonymkode: 93960...a6d

Enig! Den vignetten er fryktelig😂 jeg håper Lena og Lilli er med lenge. Liker ikke rødtoppen og han Michael Winger. Denne sesongen kommer en ny synsk fra den svenske versjonen av ÅM. Spent på han. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett på det på mange år fordi jeg aldri rekker. Og bare noe få har ligget gratis på nett, så tar de det bort før jeg rekker å se. Innmari frustrerende. 

Nå har vi app med Get-boksen på TV. Med Apple-TV så da spiller jeg inn å kan se når jeg vil. 

Gleder meg. Liker at vanlige folk får isolert noen episoder av merkelige hendelser og aktivitet. Har opplevd det selv og skjønner god skepsisen. Den bør være i høy alert. Sammen som snusfronuften. Samtidig er det noe man bare vet ikke er innafor. Å få ta del i dette land og strand rundt er et privilegium. 

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor ser folk på det? 

Hvis du ikke tror på det, hvorfor får de klarsynte så lite treff? Hvis det var arrangert, skulle de ikke ha lyktes oftere da?

Åndenes Makt er faktisk ekstremt realistisk, med privatpersoner som helt klart sliter i huset sitt og ikke bløffer, og klarsynte som bommer mer enn de treffer. De klarsynte jobber også på forskjellige måter, om de bløffet hadde de vel kopiert hverandre. Jeg holder selv på å lære noe lignende, og kjenner meg igjen i hvordan de jobber. Fra en som skjønner hva de gjør er dette så ekte som det overhodet kan få blitt.

• Liker 5
Skrevet

Er innlagt på akuttpsykiatrisk og får ikke gå ut nå fordi jeg hørte stemmer som sa navnet mitt og ble livredd og trodde på de som sa jeg hadde ånder i leiligheten og kjempet mot onde energier... så vet ikke om jeg skal se på! Kanskje

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ser folk på det? 

Jeg tror absolutt på det overnaturlige, og at enkelte sikkert kan ha overnaturlige evner. Men dette programmet tror jeg er fake, ser på det for underholdningens skyld. Husker at programmet var mye skumlere før, nå begynner det dessverre å bli veldig kjedelig. Danske Åndenes makt skremte vettet av meg da jeg var liten 😛

Anonymkode: 8442a...b21

Skrevet

Kan legge til at jeg tidligere kjente noen som har vært med i dette programmet, og jeg tror at de oppriktig trodde at det spøkte hos dem. Selv er jeg skeptisk, men det er bare min mening. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror absolutt på det overnaturlige, og at enkelte sikkert kan ha overnaturlige evner. Men dette programmet tror jeg er fake, ser på det for underholdningens skyld. Husker at programmet var mye skumlere før, nå begynner det dessverre å bli veldig kjedelig. Danske Åndenes makt skremte vettet av meg da jeg var liten 😛

Den danske utgaven ga meg frysninger på ryggen for mange år siden, enda jeg var voksen. Den svenske er også bedre enn den norske.

• Liker 2
Skrevet

Jøss, her fikk Lillli noen skikkelige treff  :haar:

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du virkelig at de hadde gjort det kjedeligere om det var fake?

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke tror på det, hvorfor får de klarsynte så lite treff? Hvis det var arrangert, skulle de ikke ha lyktes oftere da?

Åndenes Makt er faktisk ekstremt realistisk, med privatpersoner som helt klart sliter i huset sitt og ikke bløffer, og klarsynte som bommer mer enn de treffer. De klarsynte jobber også på forskjellige måter, om de bløffet hadde de vel kopiert hverandre. Jeg holder selv på å lære noe lignende, og kjenner meg igjen i hvordan de jobber. Fra en som skjønner hva de gjør er dette så ekte som det overhodet kan få blitt.

Ja, jeg tror selv at det er mer mellom himmel og jord. Og jeg synes det skulle vært dratt mer frem i media. For jeg har opplevd ting selv så jeg vet det er noe mer. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror også på det overnaturlige men lurer veldig på om det programmer der er fake. For jeg tror det er fake. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, her fikk Lillli noen skikkelige treff  :haar:

Jess, her var hun virkelig inne på noe..

Anonymkode: 645a2...07c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...