Gjest KjerstiS Skrevet 3. september 2002 #1 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg tror jeg må spørre her jeg! Spurte først inne hos de lystige engler, trodde de av alle hadde greie på party! Men der var de ikke så lystige som jeg trodde! Kanskje de har drukket for mye pærebrus! Men jeg trenger altså råd og tips om alt som har med et slikt party og gjøre. Takknemlig for MANGE svar. Hilsen en tidligere KG-bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. september 2002 #2 Del Skrevet 3. september 2002 Bad taste party? ka m Svarte klær og hvite sko til??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KjerstiS Skrevet 3. september 2002 #3 Del Skrevet 3. september 2002 Tusen takk Sadie, men klærne er for så vidt greit, skal på Fretex i dag. Jeg tenker mer på rammen rundt det; mat, velkomstdrink, musikk, billige effekter og ting som gjør det ekstra morsomt. For øvrig har vi fått låne et selskapstelt m/benker og alt gratis, så tips til pynt ol som ikke koster all verden mottas med takk. Hilsen Kjersti. (Solgløtt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KjerstiS Skrevet 3. september 2002 #4 Del Skrevet 3. september 2002 Tusen takk Sadie, men klærne er for så vidt greit, skal på Fretex i dag. Jeg tenker mer på rammen rundt det; mat, velkomstdrink, musikk, billige effekter og ting som gjør det ekstra morsomt. For øvrig har vi fått låne et selskapstelt m/benker og alt gratis, så tips til pynt ol som ikke koster all verden mottas med takk. Hilsen Kjersti. (Solgløtt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leia i. i. Skrevet 3. september 2002 #5 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg ville pyntet med plastikkblomster og div. porselens/ glassfigurer som ikke lenger er i bruk på bordene. Musikken bør jo være lett match, litt "fire in the sky", "final countdown", Samantha Fox, etc 80 tallsmusikk, pluss noe svenskdansband toppar... hehe! Store gardiner fra 80 tallet til duker? Oh yeah; dere måå jo ha band eller enmannsband med synth opptreden! Sånne store ølstøvler som alle må dele... urk! Karsk!!!! Gammel sminke som dårlig pyntede gjester kan ta i bruk når de etterhvert mister litt hemninger. Hent ned den gamle rosa saccosekken fra loftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå