AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Når man ser hvor ille noen kollegaer er så er det godt å vite man bare møtes på jobb. Utrolig hvordan mange oppfører seg. Sukk. Anonymkode: 1896a...ebd 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Ja! Tenker også på de stakkars menneskene som er gift med slike folk. Anonymkode: 964f3...433 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 Ja, men så er du på jobb ganske mye da. Tenker at du hadde truffet vedkommende mye mindre dersom man hadde vært gift, venne eller noe annet. Anonymkode: 1bc3d...ea9 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 Ja gjett. Heller alene i verden enn venner med mine kolleger. Anonymkode: 751ff...4a6 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja gjett. Heller alene i verden enn venner med mine kolleger. Anonymkode: 751ff...4a6 Det er jo trist det skal være sånn. Man bruker omtrent halvparten av tiden med de. Jeg jobber i helse, å jobber på forskjellige tidspunkter så jeg slipper å være med de samme folkene hele tiden. Det tror jeg alle har litt godt av:) Anonymkode: a58ff...da8 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo trist det skal være sånn. Man bruker omtrent halvparten av tiden med de. Jeg jobber i helse, å jobber på forskjellige tidspunkter så jeg slipper å være med de samme folkene hele tiden. Det tror jeg alle har litt godt av:) Anonymkode: a58ff...da8 Ja, å slippe de samme hver dag hjelper nok mye! Hadde det slik i min gamle jobb, men nå er det de samme hver dag hele uka. Utrolig kjedelig og slitsomt å høre på det samme gnålet hver dag. Vanskelig å få en annen jobb, søkt lenge nå. Anonymkode: 1896a...ebd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå