AvaAdore Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 ...når man har familien fra helvete ? :evil: jeg har vert borte herfra en stund, så jeg har ikke fått utløp for mine FRUSTRASJONER!!!.... Det har seg nemlig slik.. min bestemor... noen som ser på hotel cesar? hun Astrid Anker Hansen? det er min bestemor.. hun liker å ha litt kontroll...MASSE komtroll... Hun liker ikke at vi flyttet til Nederland.... greit at det er langt borte, men det er VÅRT valg... Hun liker ikke at jeg er sammen med min kjære... vi slo opp for noen år siden fordi vi var veldig uenige om hvor forskjellige personer hører hjemme (f.eks svigermor... :evil: ) Og nå har bestemor satt ut rykte (jeg kommer fra en liten bygd) om at jeg er syk i hodet og trenger HJELP.. og dessuten er jeg sannsyligvis HJERNEVASKET ellerså hadde jeg ikke flyttet hit... Det er hennes mening.. som hun nå har spredd rundt seg... Det er festlig 2 mnd før bryllupet... JEg har fått telefoner fra gamler kjennte som jeg ikke har snakket med på årevis som har spurt om jeg er blit gal.. (ikke såvidt jeg vet svarer jeg...) JEg fikk brev fra en veninne som hadde møtt på min bestemor og hun hadde blit sjokket over hva min bestemor sa... sjokket fordi hun vet at det ikke er sannt, og hun visste ikke hvilken fot hun skulle stå på.. min mor og mine søstre sa fra til min bestemor at hun måtte skjerpe seg (jeg har ikke snakket med min bestemor på... 8 mnd... hennes valg...) OG NÅ KOMMER HUN IKKE I BRYLLUPET!! og det betyr at flere av mine tanter også ikke kommer... det er "forbudt" å gå imot min bestemor (slik som jeg gjør).. Hva gjør man med slike folk? greitt at hun ikke kommer, jeg blir bare så sint av at hun er så barnslig.... HUN mener at hun blir urettferdig behandlet . og at de som sier til MEG hva HUN sier bør vite bedre enn å åpne munnen sin... Dette blir et knakende festlig bryllup.... ps: jeg har kjøpt bryllupsgave til megselv.... http://www.freewebs.com/nemipower/ hihihihihihi!!!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 først og fremst! herremann for en søt vovve! for det andre, du er ikke alene om familietragedier! mitt råd er at du må gjøre som du vil, drit i de som ikke kommer! det blir din dag!
AvaAdore Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2005 Ja, den er søt hæ? ja, vi har egentlig bestemt oss for å la dem seile sin egen sjø.. (og håpe de drukner...... fy fy fy... :evil: ) Jeg måtte bare få litt utløp for frustrasjonene....
Trampe Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Huff, dette er en lei sak. Kjenner til det, er på en måte oppi noe liknende selv - bare med et annet familiemedlem. Det er din dag og ditt bryllup Du og din tilkommende må finne ut hva dere kan gjøre for at dagen deres skal bli så bra som mulig...og er det å utelate din bestemor - so be it. Hun høres ut som om hun trenger å bli satt opp mot veggen - er hun egentlig klar over hva hun gjør mot deg? Sitter og gaper her!! :o Men et råd er å tenke gjennom konsekvenser før dere tar beslutninger - hva vil en slik familiekrangel føre til? Trenger du å snakke, send en PM
Tinema Skrevet 16. mai 2005 #5 Skrevet 16. mai 2005 du er ikke alene om familietragedier! mitt råd er at du må gjøre som du vil' date=' drit i de som ikke kommer! det blir din dag![/quote'] Skriver under på denne. Gjør dagen til din og ikke til alle andres, da blir den perfekt. Er i grunnen litt i en lignende situasjon, men har bestemt meg for å gjøre som jeg selv vil. Lykke til
AvaAdore Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2005 vell, nå har hun nå hun som har valgt å utelate segselv, så jeg slipper å trekke tilbake invitasjonen.. Jeg tror ikke hun tenker så mye på hva det gjør med oss.. Tror heller at hun tenker mer på segselv... hun mener at Mike ikke er riktig for eg, og det skal hun da sannsynligvis bevise. og om det ikke går så kan hun da i det minste fortelle det til alle som lytter.. Jeg tror ikke hun slipper inn i bryllupet (om hun skulle ombestemme seg) om ikke vi får en ENORM unskyldning.. Hun (og en av hennes døtre,,,) har nå drevet med denne kampanjen i over 1 år... jeg synes det er merkelig at de ikke har insett at de har TAPT...
Ms Lilja Skrevet 16. mai 2005 #7 Skrevet 16. mai 2005 :o Usj.. Hvorfor er det alltid noen som ikke kan glede seg over andres lykke.. Tragisk at familie oppfører seg sånn.. Vil bare gi deg en trøste klem, og si LYKKE TIL med bryllupet, det blir nok kjempebra, med eller uten sære familiemedlemmer.. :trøste: Hunden var jo bare VAKKER
AvaAdore Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2005 Jeg vil bare gi dere et stort *SMASK* til alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå