AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Kjøpte en moxie trusevibrator for en kort stund siden. Jeg har ikke fått brukt den (eller prøvd den) da den lager ekstremt mye lyd. Det gjorde ikke prøven de viste meg i butikken. De reklamerer for at denne skal være whiskey silent så man kan bruke den ute, men min høres ut som en vaskemaskin som sentrifugerer! Med tanke på at jeg har brukt så mye penger på den (1299kr) og jeg ikke får brukt den til det formålet den var tenkt (offentlig og diskret), er det greit å bytte den evt. Sjekke om den er defekt og få erstatning? (Den er ikke brukt, man har prøvd vibrasjonsstyrkene i håndflaten og vet derfor st den lager ekstremt høy lyd) Anonymkode: 3a4af...44b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Ts her: WHISPER SILENT, ikke whiskey... Anonymkode: 3a4af...44b
OnFire Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 Hvordan mener du at butikken skal kunne vite at den er ubrukt? 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 9 timer siden, OnFire skrev: Hvordan mener du at butikken skal kunne vite at den er ubrukt? Nei, de kan ikke vite det, men den er jo faktisk ikke brukt. Det finnes vel en slags garanti eller noe når den fsktisk ikke fungerer som den skal Anonymkode: 3a4af...44b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, de kan ikke vite det, men den er jo faktisk ikke brukt. Det finnes vel en slags garanti eller noe når den fsktisk ikke fungerer som den skal Da klager du, da vet du. Reklamasjon Anonymkode: c974a...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 Du kan neppe returnere den med argumentet om at den er ubrukt. Det du kan er å reklamere pga at den bråker mer enn du ble lovet. Anonymkode: 57566...1a9
Ardenus Skrevet 10. september 2019 #7 Skrevet 10. september 2019 Defekt vare, send email og legg frem, så får du beskjed om å sende inn. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #8 Skrevet 11. september 2019 Hvis du kjøpte den på kondomeriet så kan du ihvertfall det. De tar imot brukte også. Anonymkode: ac767...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå