AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Er dette normalt? Er livredd, han til vanlig reagerer ikke på navnet sitt, og lite øyekontakt også. Legen sa han virker helt normal ut, og ikke noe grunn å bekymre. Men idag bare lo han i et par minutter uten noe grunn og så på veggen. Hadde litt merkelig blikk også. Noen som har opplevd noe lignende med sine barn?? Anonymkode: 74ae5...2e4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Kanskje du kan ringe helsestasjon i morgen når du er så bekymret? Anonymkode: dbe73...6db 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan ringe helsestasjon i morgen når du er så bekymret? Anonymkode: dbe73...6db Skal gjøre. Samboeren sa at han ser engler. Ble litt skremt av han også.😕 Anonymkode: 74ae5...2e4 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal gjøre. Samboeren sa at han ser engler. Ble litt skremt av han også.😕 Anonymkode: 74ae5...2e4 Det ville nok jeg også blitt. Du får la være å etterlate baby alene med han til helsepersonell har sett på han. Folk som ser syner bør en passe seg for. Anonymkode: db368...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Det er nok bare et naturlig utviklingstrinn for hjernen til barnet ditt. Anonymkode: 3774c...86f 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette normalt? Er livredd, han til vanlig reagerer ikke på navnet sitt, og lite øyekontakt også. Legen sa han virker helt normal ut, og ikke noe grunn å bekymre. Men idag bare lo han i et par minutter uten noe grunn og så på veggen. Hadde litt merkelig blikk også. Noen som har opplevd noe lignende med sine barn?? Anonymkode: 74ae5...2e4 Er du redd for autisme? Ta dette opp på helsestasjonen. Og omtal nå ungen som to år istede... Anonymkode: 881fc...f6c 11
minister-mio Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 Dere har vel snakket med lege om manglende øyekontakt og å ikke reagere på navnet sitt? 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du redd for autisme? Ta dette opp på helsestasjonen. Og omtal nå ungen som to år istede... Anonymkode: 881fc...f6c Jeg har ikke barn selv, er barnehagelærer og spesialpedagog. Det er helt innafor og normalt å omtale barn som så og så mange mnd inntil de er 36 mnd (3 år). Hilsen en som har skrevet både måneder og år,måneder i min masteroppgave med god karakter. Anonymkode: 195e1...38a 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan ringe helsestasjon i morgen når du er så bekymret? Anonymkode: dbe73...6db Ville jeg også gjort. Anonymkode: 195e1...38a
ikkevoksen Skrevet 9. september 2019 #10 Skrevet 9. september 2019 Slapp av, var nok bare spøkelset som fortalte en vits:) 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #11 Skrevet 9. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ville nok jeg også blitt. Du får la være å etterlate baby alene med han til helsepersonell har sett på han. Folk som ser syner bør en passe seg for. Anonymkode: db368...aa7 Tror hun mente at samboeren sa at barnet ser engler? Anonymkode: 5676f...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #12 Skrevet 9. september 2019 Psykose. Anonymkode: 31e72...a7a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #13 Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Psykose. Anonymkode: 31e72...a7a Du skal ikke sette diagnose. Anonymkode: 195e1...38a 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #14 Skrevet 9. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke barn selv, er barnehagelærer og spesialpedagog. Det er helt innafor og normalt å omtale barn som så og så mange mnd inntil de er 36 mnd (3 år). Hilsen en som har skrevet både måneder og år,måneder i min masteroppgave med god karakter. Anonymkode: 195e1...38a Har du ikke barn selv vet du ikke hva som er normalt å omtale ungen sin som? Jeg er da også fagperson innenfor mitt felt, men slenger ikke rundt begreper om meg. Det er normalt å kalle ungen sin 1 år, 1,5 år, 2 år, 2,5 år osv. Ingen ansatte i vår bhg omtaler ungene under 4 år i antall mnd😂 Jeg har forresten et barn på 65 mnd hvis du lurte;) Anonymkode: 881fc...f6c 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #15 Skrevet 9. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du redd for autisme? Ta dette opp på helsestasjonen. Og omtal nå ungen som to år istede... Anonymkode: 881fc...f6c Har vært hos spesialist også, på Volvat. Der var barnelege med mange års erfaring hun sa at han har ingen tegn på autisme og hun synes at han er helt frisk normal gutt. Samme mener helsestasjon og min fast lege. Anonymkode: 74ae5...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #16 Skrevet 9. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror hun mente at samboeren sa at barnet ser engler? Anonymkode: 5676f...ce6 Ja, min samboer sa dette. Når jeg hentet han. Og lo selv av han. Bare jeg som ikke synnes det var morsomt!! 🤦🏻♀️ -Ts Anonymkode: 74ae5...2e4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #17 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært hos spesialist også, på Volvat. Der var barnelege med mange års erfaring hun sa at han har ingen tegn på autisme og hun synes at han er helt frisk normal gutt. Samme mener helsestasjon og min fast lege. Anonymkode: 74ae5...2e4 Fikk de se at han ikke reagerte på navnet sitt da? Anonymkode: 9f23d...320
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #18 Skrevet 9. september 2019 Ja, men han reagert bare en gang. Etter mange forsøk, men han var opptatt å utforske hennes kontor, så inn i alle skapene. Hun sa det var normalt, når barnet er opptatt med andre ting, de reagerer ikke på noe annet enn det de holder med på. Anonymkode: 74ae5...2e4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #19 Skrevet 9. september 2019 Har nå lest litt rundt, barnet kan gjøre dette, vis barnet er trøtt eller sovet dårlig. (Så jeg hoper virkelig at det er dette). Men skal prøve å få en lege time og snakke med helsestasjon også. Barnet har godt øyekontakt selv om den ikke vare mere 1 min. på barnehage løpe han til meg, smiler, ler, hermer etter, leker med barn, peker og blar tegne bøker. - Ts Anonymkode: 74ae5...2e4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #20 Skrevet 9. september 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke barn selv vet du ikke hva som er normalt å omtale ungen sin som? Jeg er da også fagperson innenfor mitt felt, men slenger ikke rundt begreper om meg. Det er normalt å kalle ungen sin 1 år, 1,5 år, 2 år, 2,5 år osv. Ingen ansatte i vår bhg omtaler ungene under 4 år i antall mnd😂 Jeg har forresten et barn på 65 mnd hvis du lurte;) Anonymkode: 881fc...f6c Men nå er det en gang sånn at det ikke er du som bestemmer hva folk skal omtale ungen sin som og ikke. Om de vil si antall mnd så er det helt greit. Jeg kan uttale meg om hva som er normalt fordi jeg vet hva jeg snakker om. Hadde jeg giddet å utlevere identiteten min så kunne jeg gitt deg problemstillingen jeg hadde på masteroppgaven men det gidder jeg ikke. Anonymkode: 195e1...38a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå