Gå til innhold

Hvilken farge skal jeg ha på gangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med et godt forslag til en jomfru på oppussingsfronten ; jeg har en bitteliten yttergang der jeg skal sette opp hvite hyller. Veggene er trekvite men skal males. Men hva slags farge? Ikke noe skarpt eller skrikende men noe som får gangen til å virke litt sprekere og ikke minst større. Bring it on! 

Anonymkode: f706c...f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savanna sunset? Elektrisk blåfarge/ kongeblå? Linblå?

Anonymkode: 20c19...939

Skrevet

Er det naturlig lys der? Små rom uten dagslys bør holdes lyse, ellers føles de trange. Lys er ikke nødvendigvis hvitt, men lyse toner av en farge. Ha gjerne et stort speil der. 

Anonymkode: e2b4a...074

• Liker 1
Skrevet

Støtter forslag om lyse farger og speil. Vår gang ble dobbelt så stor da vi fikk inn speil på ene veggen. 

Anonymkode: 0acf5...ec4

Skrevet

Lys blå gir større romfølelse, men lyse farger generellt vil virke forstørrende. 

Anonymkode: d4a34...05a

Skrevet

Vi har en veldig liten gang med veldig lite naturlig lys, og jeg leker med tanken om å male den i en dempet gulfarge, f.eks. Velvet fra Jotun. https://www.google.com/search?q=jotun+lady+velvet&client=ms-android-samsung&prmd=isvn&sxsrf=ACYBGNRV7rRVG3lTD4O26Cqo0quVi6TRMg:1568225798358&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjo042tsMnkAhUsmIsKHVplCesQ_AUoAXoECAkQAQ&cshid=1568225883639

Anonymkode: df6ce...638

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...