AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 https://www.bohus.no/stue/sofa/hjoernesofa/sunday-hjoernesofa https://www.bohus.no/stue/sofa/hjoernesofa/milan-hjoernesofa-11 Anonymkode: 862e2...d3e
Meadow Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Ei venninne har den øverste, fin og god å sitte i.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, Meadow skrev: Ei venninne har den øverste, fin og god å sitte i. Er det god ryggstøtte? Eller er det lav rygg Anonymkode: 862e2...d3e
Meadow Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det god ryggstøtte? Eller er det lav rygg Anonymkode: 862e2...d3e Har ikke tenkt at jeg synes den er for lav hvis vi sitter vanlig og drikker kaffe liksom. Normalt sett sitter man kanskje mer henslengt eller ligger på sofan og ser på film kanskje, så jeg vet ikke helt hvor farlig jeg synes det er med høy rygg. Du får stikke på Bohus og prøvesitte 😊
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, Meadow skrev: Har ikke tenkt at jeg synes den er for lav hvis vi sitter vanlig og drikker kaffe liksom. Normalt sett sitter man kanskje mer henslengt eller ligger på sofan og ser på film kanskje, så jeg vet ikke helt hvor farlig jeg synes det er med høy rygg. Du får stikke på Bohus og prøvesitte 😊 👍😃 Anonymkode: 862e2...d3e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 Av utseende likte jeg Milan best. Den andre ser klumpete ut. Men, det som bør avgjøre er hvordan de er å sitte i. Anonymkode: 03484...1a6
Djungelvrål Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 Ingen av de, nitriste og noe veldig mange har.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 Jeg har den øversteselv, men i u-form. Er godt fornøyd både på sitting og ligging 😄 Anonymkode: 1a41a...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå