Gå til innhold

Tilbudt 100% stilling som nyutdannet (sommeren 2020)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et luksusproblem jeg må drøfte med dere.. Samboeren min og jeg er begge ferdig utdannet sommeren 2020. Jeg utdanner meg som noe jeg enkelt kan få jobb innen (la oss feks si sykepleier) og han utdanner seg som noe man ikke enkelt får jobb (la oss si jurist). Han kan med andre ord risikere å få fast jobb på andre siden av landet mens jeg har jobb muligheter «over alt». 

Forrige uke fikk jeg jobbtilbud om 100%stilling, eller så høy prosent jeg selv ønsker hvor jeg i tillegg kan starte å jobbe når som helst etter jeg er ferdig med studiene.

Problemet med dette er at jeg og samboeren min har sagt at vi aller helst vil bo i det området vi bor nå, men at hvis han får fast jobb eller vikariat på minst to år skal vi flytte dit sammen, og forhåpentligvis kjøpe hus, stifte familie og alt som følger med. 

Jeg må gi sjefen min tilbakemelding på hvor høy prosent jeg ønsker innen slutten av oktober, siden de skal la være å lyse ut den stillingsprosenten jeg ønsker. 

Må også legge til at jeg trives ok på jobb, men at jeg absolutt ikke ønsker å jobbe på den arbeidsplassen for alltid. Kunne tenke meg en annen retning innen faget. Syns også arbeidsoppgavene på arbeidsplassen er litt skumle fordi jeg ikke føler meg trygg. 

Anonymkode: 74f5a...1e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk ja til jobben, si opp i henhold til reglene om oppsigelsestid dersom planene deres skulle endre seg.

Anonymkode: 36a01...41a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...