Anciol Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Det har seg slik at jeg har akkurat fått jobb i en kantine i en stor bedrift, og idag kom jeg på villveie når jeg skulle hente noe på lageret, endte opp på musee delen der, og møtte sjefen. Fortalte han navnet mitt og da spurte han om jeg var i slekt med nn! Ja det var oldefaren min sa jeg! og så måtte jeg gå fordi arbeidet kalte på meg! Har lyst til å banke på hos sjefen og spørre pent om han har noen bilder av oldefar fra tiden han jobbet der! Men tørr ikke spørre, er liksom litt flaut og spørre og grave! Har sett masse bilder av oldefar som eldre mann hjemme, og møtte han da jeg var liten , men da var oldefar en eldgammel mann på over 90:)!!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Det er ikke flaut, og sjefen din vil sette veldig pris på det. De eldre setter pris på å prate om personer de har kjent, er min erfaring. Anonymkode: ac609...93a 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Ikke flaut, helt naturlig og trivelig! Anonymkode: db8bb...fb4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå