Gjest Mysticgirl Skrevet 10. juli 2020 #501 Del Skrevet 10. juli 2020 5 timer siden, darkrobin28 skrev: oppdatering igjen: holder på og gå ned i vekt. i januar var jeg 117 på mitt tyngste. Her er bilde fra starten av 7 juni til 10 juli Så utrolig flink du har vært 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Man legger da ikke på seg 2-6 kg på en dag. Anonymkode: f2432...e9a Jeg legger på meg 2-3 kilo bare jeg spiser middag og drikker vann😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 12. juli 2020 #502 Del Skrevet 12. juli 2020 (endret) Jeg har ikke vært til legen, men jeg har symptomer på magesår. Leste på nett anbefalt diett, og la om kostholdet og trener litt hver dag. Merker stor forskjell på symptomer og overskudd. Jeg jogger ikke, men går tur, danser, fjelltur og yoga som styrke. Kutta ut mest mulig sukker, melk og hvetemel. Spiser frukt til frokost og generelt mer frukt og grønt i løpet av dagen. Første bilde er fra 21. april, og siste er fra 10. juli (lilla topp). Endret 12. juli 2020 av liljene 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 12. juli 2020 #503 Del Skrevet 12. juli 2020 (endret) Ikke helt i mål, men fryktelig stolt 😊 Endret 10. oktober 2020 av addict 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 12. juli 2020 #504 Del Skrevet 12. juli 2020 1 time siden, addict skrev: Ikke helt i mål, men fryktelig stolt 😊 Har du fjernet hud? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 12. juli 2020 #505 Del Skrevet 12. juli 2020 19 minutter siden, liljene skrev: Har du fjernet hud? Ja 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #506 Del Skrevet 12. juli 2020 22 minutter siden, liljene skrev: Har du fjernet hud? Holy shit for en jobb du har gjort! Ps, så bilde av deg i den dagboka di men er for feig til å poste under nick. Du ser så jææææævlig rå ut i den kjolen, og uten! Du er så flink! Anonymkode: 586ba...617 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #507 Del Skrevet 12. juli 2020 Faen mente å sitere Addict brukeren Anonymkode: 586ba...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 12. juli 2020 #508 Del Skrevet 12. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holy shit for en jobb du har gjort! Ps, så bilde av deg i den dagboka di men er for feig til å poste under nick. Du ser så jææææævlig rå ut i den kjolen, og uten! Du er så flink! Anonymkode: 586ba...617 Du aner ikke hvor mye det betyr, tusen takk ❤️ Benytter sjansen til å poste bilde av den kjolen, for jeg elsker den 😍 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #509 Del Skrevet 12. juli 2020 8 minutter siden, addict skrev: Du aner ikke hvor mye det betyr, tusen takk ❤️ Benytter sjansen til å poste bilde av den kjolen, for jeg elsker den 😍 Altså wow wow wow, håper du aldri ser i speilet og tviler på deg selv altså, helt rå! Hyggelig at ordene mine betyr noe, du fortjener skryt, du har jobbet hardt❤ Anonymkode: 586ba...617 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 12. juli 2020 #510 Del Skrevet 12. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså wow wow wow, håper du aldri ser i speilet og tviler på deg selv altså, helt rå! Hyggelig at ordene mine betyr noe, du fortjener skryt, du har jobbet hardt❤ Anonymkode: 586ba...617 Takk, sender en klem 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #511 Del Skrevet 19. juli 2020 Ikke så bra bilde, holder på. Gått ned 7 kg til nå. Vil ned mer. Er det noe forskjell? Anonymkode: d27bb...323 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #512 Del Skrevet 20. juli 2020 På 19.7.2020 den 2.47, AnonymBruker skrev: Ikke så bra bilde, holder på. Gått ned 7 kg til nå. Vil ned mer. Er det noe forskjell? Anonymkode: d27bb...323 Ingen? Anonymkode: d27bb...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 21. juli 2020 #513 Del Skrevet 21. juli 2020 On 7/12/2020 at 6:17 PM, addict said: Du aner ikke hvor mye det betyr, tusen takk ❤️ Benytter sjansen til å poste bilde av den kjolen, for jeg elsker den 😍 Du har vært utrolig flink, også har du veldig fine legger og lår! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. juli 2020 #514 Del Skrevet 21. juli 2020 4 timer siden, 000VF000 skrev: Du har vært utrolig flink, også har du veldig fine legger og lår! Hyggelig av deg, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 21. juli 2020 #515 Del Skrevet 21. juli 2020 Just now, addict said: Hyggelig av deg, tusen takk! Gleden er min. Med den kjolen tviler jeg at du får gå i fred på gata 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #516 Del Skrevet 21. juli 2020 On 7/19/2020 at 2:47 AM, AnonymBruker said: Ikke så bra bilde, holder på. Gått ned 7 kg til nå. Vil ned mer. Er det noe forskjell? Anonymkode: d27bb...323 20 hours ago, AnonymBruker said: Ingen? Anonymkode: d27bb...323 Beklager, jeg ser ikke forskjell, men det kan jo like gjerne være fordi det er dårlige bilder. Skal man sammenligne kroppen på to bilder så bør det være bilder tatt fra samme vinkel, samme avstand, samme lysforhold, osv. Hvis ikke så er det vanskelig å avgjøre utifra bildet om personen har endret seg fysisk. Ønsket ikke å være negativ, men siden du spurte flere ganger så virket det som du hadde veldig lyst på svar. Uansett, du er kjempeflink som har klart å gå ned 7 kg! Anonymkode: 162e8...d01 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #517 Del Skrevet 21. juli 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, jeg ser ikke forskjell, men det kan jo like gjerne være fordi det er dårlige bilder. Skal man sammenligne kroppen på to bilder så bør det være bilder tatt fra samme vinkel, samme avstand, samme lysforhold, osv. Hvis ikke så er det vanskelig å avgjøre utifra bildet om personen har endret seg fysisk. Ønsket ikke å være negativ, men siden du spurte flere ganger så virket det som du hadde veldig lyst på svar. Uansett, du er kjempeflink som har klart å gå ned 7 kg! Anonymkode: 162e8...d01 Takk. Setter pris på tilbakemelding. Var det jeg ville høre om noen kunne se forskjell. Fornøyd med nedgang, men hadde håpt det var synlig. Må vel enda mer ned før man ser det. Anonymkode: d27bb...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 21. juli 2020 #518 Del Skrevet 21. juli 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Setter pris på tilbakemelding. Var det jeg ville høre om noen kunne se forskjell. Fornøyd med nedgang, men hadde håpt det var synlig. Må vel enda mer ned før man ser det. Anonymkode: d27bb...323 Når man går ned i vekt så er det ikke alltid at man ser nedgangen rundt magen først. Hos meg ble det først synlig rundt lårene, og brystkassen, men bilringen rundt magen var standhaftig 😆 Hadde vi fått sett et før- og etterbilde av hele kroppen så hadde du nok fått andre svar her inne 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2020 #519 Del Skrevet 21. juli 2020 50 minutter siden, Hjarte skrev: Når man går ned i vekt så er det ikke alltid at man ser nedgangen rundt magen først. Hos meg ble det først synlig rundt lårene, og brystkassen, men bilringen rundt magen var standhaftig 😆 Hadde vi fått sett et før- og etterbilde av hele kroppen så hadde du nok fått andre svar her inne 😊 Det er sant. Der man vil ha det vekk går sist. Får bare fortsette kampen mot kiloene. Takk for tilbakemeld 😊 Anonymkode: d27bb...323 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 21. juli 2020 #520 Del Skrevet 21. juli 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant. Der man vil ha det vekk går sist. Får bare fortsette kampen mot kiloene. Takk for tilbakemeld 😊 Anonymkode: d27bb...323 Det er fryktelig kjedelig, men sånn er det ofte dessverre 😆 Men du har jo gjort en god jobb siden du har klart å gå ned 7 kg, så tydeligvis er du inne i en god driv akkurat nå 😄 Lykke til videre 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå