Outlander Skrevet 10. september 2019 #41 Skrevet 10. september 2019 Her er vi på kg litt flinkere å lese gjennom linjene haha. Du har mast og ødelagt nok for han at han ble nødt til å flytte nærmere slik han kunne se barna oftere og stemor har vært vilje til dette også. Men du fortsatt må ha noe å krangle om. Du har en flink stemor som har ofret litt for barna og her har du fortsatt klart å ødelegge. Ikke skylder på han. De fleste menn i den situasjon er holdt som gisler fra dere skremmende kjerringer som er aldri fornøyd med noe som helst. Klart stemoren skal melde seg ut! 3
Ulrikke Skrevet 10. september 2019 #42 Skrevet 10. september 2019 Hadde du vært mine stebarns mor hadde jeg også skygget banen! Denne her KAN hun jo ikke vinne, alt er jo feil uansett hva hun gjør! Ja, hun prøvde å løse konflikten fordi hun bor med barna 50% og sannsynligvis er ganske så glad i dem. Samtidig bor hun med din eks som påvirkes av dette, akkurat som barna blir! Hun hadde sannsynligvis et håp om at du skulle klare å snakke med henne om ting selv om du ikke klarer det med din eks. All ære til henne for forsøket, og det er ene og alene ditt ansvar at det ikke funket, TS! At hun da trekker seg ut fordi verken du eller barnas far evner å se forbi deres egne følelser og faktisk skjønne at hun har et fornuftig poeng, det forstår jeg godt! Skulle du ønske et annet resultat, gå i deg selv, rydd opp i dine følelser, ta kontakt med henne, legg deg flat og beklag - men bare hvis du faktisk oppriktig mener det!
Gjest O.G. Skrevet 10. september 2019 #43 Skrevet 10. september 2019 Hvorfor i helvete har stemor begynt å jobbe deltid for å hente sin manns barn???? Hun er ikke riktig klok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå