AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Del Skrevet 9. september 2019 Hei. Jeg har to barn med min eks og forholdet har vært ganske dårlig siste tiden. Han har bodd et stykke unna og nå har de flyttet etter meg og barna for å være mer med dem. Får har derfor økt fra helg til 50/50 samvær. Stemor er godt likt av barna og hun har hatt en god del med dem å gjøre. Hun jobber deltid etter de flyttet for å kunne hente/levere osv. De siste ukene har samarbeidet mellom far og meg blitt verre. Vi krangler på absolutt alt! Jeg klarer ikke fyren og han klarer ikke meg. Stemor har ringt meg et par ganger for å prøve å "løse" ting.. men jeg blir bare provosert. Det er ikke hennes barn eller hennes problem. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun er så engasjert. Nå har det hvertfall kommet til det punktet hvor hun bare har "meldt seg ut". Hun sier at hun ikke orker mer av kranglingen og alt styret.. Så nå gidder hun ikke mer. Hun er mye vekke når barna kommer til far og hun jobber en del mer den uken far har barna. Det et akkurat som om hun unngår barna den uken. Barna savner henne og kommet hjem til meg og spør hvorfor hun ikke er rundt dem lenger. Jeg har prøvd å spørre far..men han bare svarer at hun orker ikke mer bråk, så jeg trenger ikke tenke mer på henne. Altså.. hvordan kan noen gå fra å være SÅ engasjert i barna til å plutselig bare drite i dem? Det er jo barna hun straffer her.. ikke meg... Anonymkode: 12b3d...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 Populært innlegg #2 Del Skrevet 9. september 2019 Sånn går det når dere foreldre ikke klarer å samarbeide. Det er din og far sin skyld at hun melder seg ut. Anonymkode: b35e0...055 171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 Populært innlegg #3 Del Skrevet 9. september 2019 Du blir provosert, mener barna og konflikten ikke er hennes "problem", og forstår ikke hvorfor hun er engasjert... Så når hun til slutt aksepterer dette, trekker seg bort, tar vare på seg selv, så er hun fortsatt problemet.... Jeg håper, først og fremst for barnas skyld, at dette er en tulletråd skrevet av en bitter stemor... Anonymkode: 96f6a...32f 149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Biloba Skrevet 9. september 2019 Populært innlegg #4 Del Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har to barn med min eks og forholdet har vært ganske dårlig siste tiden. Han har bodd et stykke unna og nå har de flyttet etter meg og barna for å være mer med dem. Får har derfor økt fra helg til 50/50 samvær. Stemor er godt likt av barna og hun har hatt en god del med dem å gjøre. Hun jobber deltid etter de flyttet for å kunne hente/levere osv. De siste ukene har samarbeidet mellom far og meg blitt verre. Vi krangler på absolutt alt! Jeg klarer ikke fyren og han klarer ikke meg. Stemor har ringt meg et par ganger for å prøve å "løse" ting.. men jeg blir bare provosert. Det er ikke hennes barn eller hennes problem. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun er så engasjert. Nå har det hvertfall kommet til det punktet hvor hun bare har "meldt seg ut". Hun sier at hun ikke orker mer av kranglingen og alt styret.. Så nå gidder hun ikke mer. Hun er mye vekke når barna kommer til far og hun jobber en del mer den uken far har barna. Det et akkurat som om hun unngår barna den uken. Barna savner henne og kommet hjem til meg og spør hvorfor hun ikke er rundt dem lenger. Jeg har prøvd å spørre far..men han bare svarer at hun orker ikke mer bråk, så jeg trenger ikke tenke mer på henne. Altså.. hvordan kan noen gå fra å være SÅ engasjert i barna til å plutselig bare drite i dem? Det er jo barna hun straffer her.. ikke meg... Anonymkode: 12b3d...0f5 Når dere foreldre kan drite i barna og heller sabotere samarbeidet, hvorfor skal hun engasjere seg? Dette har dere lagt opp til selv, og det er barna deres dere straffer. Stemor har neppe behov for å engasjere seg i et område hvor hun ikke blir ønsket eller respektert. Gratulerer! 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 9. september 2019 #5 Del Skrevet 9. september 2019 Først gidder du ikke å prate med henne for å finne en løsning og når hun melder seg ut så er du fornærmet da også 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #6 Del Skrevet 9. september 2019 Se deg i speilet. Der finner du mye av løsningen. Anonymkode: 54986...824 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 9. september 2019 #7 Del Skrevet 9. september 2019 Det er feil at hun er engasjert, og det er feil at hun trekker seg tilbake? Mener du at hun skal være passiv midt i skuddlinjen? Tror nok du og eksen din må skjerpe dere og oppføre dere som folk hvis dette skal løse seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #8 Del Skrevet 9. september 2019 Her har jo du sabotert. Selvfølgelig har stemoren fått nok når hun ikke blir møtt med den respekten hun viste da hun prøvde å snakke om løsninger der dere to, foreldrene, ikke fungerer. Anonymkode: 79381...017 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #9 Del Skrevet 9. september 2019 Du fikk det jo akkurat som du ville, så jeg skjønner ikke hva du klager over. Det er synd når foreldrenes egoisme ødelegger for barna... Anonymkode: 259d0...997 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #10 Del Skrevet 9. september 2019 Det er jo ikke hun som er problemet. Forstår godt hvorfor hun trekker seg bort. Anonymkode: a04b7...b43 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 9. september 2019 #11 Del Skrevet 9. september 2019 Og du klager på at hun melder seg ut? Se selv hva du skriver! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 9. september 2019 #12 Del Skrevet 9. september 2019 (endret) Damned if you do, damned if you don't Endret 9. september 2019 av SoWhat? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #13 Del Skrevet 9. september 2019 Jeg hadde også meldt meg ut. Faktisk hadde jeg meldt meg så mye ut at jeg hadde valgt singellivet fremfor noe sånt. Hadde heller brukt tiden min på jobbing, skogsturer og trening, enn på drama, konflikter og dårlig stemning. Anonymkode: 05078...1ae 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #14 Del Skrevet 9. september 2019 Hæ? Hva skulle hun ha gjort da?! Du vil ikke høre når hun forsøker å engasjere seg, det er visst galt å engasjere seg i barna til sin partner, og når hun til slutt velge å trekke seg unna så er DET også galt... Noen ganger blir jeg oppgitt altså! Må da gå an å oppføre seg som folk! Dere to er voksne mennesker, det heter ikke at "jeg klarer han ikke" eller "han klarer ikke meg"! Voks opp og ta dere sammen! Barna er sentrum og det er kun de det skal handle om. Legg egne følelser til side og sett barna der de fortjener å være, deres felles mål. Dette er ikke stemorens skyld, dette er deres skyld. Du og din eks. Rydd opp i rotet og bli enige, for barnas skyld! Masse lykke til Anonymkode: 49564...ea6 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aureka Skrevet 9. september 2019 #15 Del Skrevet 9. september 2019 Oj, oj. Håper du klarer å ta tak i deg selv i det minste. Her høres det ut som om du er kilden til mange av konfliktene. Hvorfor orker du å påføre barna så mye dritt? Sikkert mye vondt som har blitt sagt mellom deg og eks, men kjære vene. Stopp. Stopp. Stopp. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #16 Del Skrevet 9. september 2019 50/50 med krangel og dårlig samsrbeid. Stakkars unger😩 Anonymkode: e2ff8...626 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 9. september 2019 #17 Del Skrevet 9. september 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har to barn med min eks og forholdet har vært ganske dårlig siste tiden. Han har bodd et stykke unna og nå har de flyttet etter meg og barna for å være mer med dem. Får har derfor økt fra helg til 50/50 samvær. Stemor er godt likt av barna og hun har hatt en god del med dem å gjøre. Hun jobber deltid etter de flyttet for å kunne hente/levere osv. De siste ukene har samarbeidet mellom far og meg blitt verre. Vi krangler på absolutt alt! Jeg klarer ikke fyren og han klarer ikke meg. Stemor har ringt meg et par ganger for å prøve å "løse" ting.. men jeg blir bare provosert. Det er ikke hennes barn eller hennes problem. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun er så engasjert. Nå har det hvertfall kommet til det punktet hvor hun bare har "meldt seg ut". Hun sier at hun ikke orker mer av kranglingen og alt styret.. Så nå gidder hun ikke mer. Hun er mye vekke når barna kommer til far og hun jobber en del mer den uken far har barna. Det et akkurat som om hun unngår barna den uken. Barna savner henne og kommet hjem til meg og spør hvorfor hun ikke er rundt dem lenger. Jeg har prøvd å spørre far..men han bare svarer at hun orker ikke mer bråk, så jeg trenger ikke tenke mer på henne. Altså.. hvordan kan noen gå fra å være SÅ engasjert i barna til å plutselig bare drite i dem? Det er jo barna hun straffer her.. ikke meg... Anonymkode: 12b3d...0f5 Først er det feil at hun engasjerer seg, så er det feil at hun ikke gjør det? Kanskje både du og dine barn kunne vært tjent med at du faktisk viste litt takknmelighet for at hun viser engasjement? Dette har jo åpenbart blitt hennes problem, siden hun bor sammen med den mannen du krangler sånn med, og hun i tillegg jobber deltid for å hente og levere dine og hans barn (det hadde jeg aldri i verden giddet, men det er nå en annen sak). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #18 Del Skrevet 9. september 2019 Du er feilen. La stemor syre som en mor for barna hos faren. Bastabom Anonymkode: 62394...527 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 9. september 2019 #19 Del Skrevet 9. september 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemor har ringt meg et par ganger for å prøve å "løse" ting.. men jeg blir bare provosert. Det er ikke hennes barn eller hennes problem. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun er så engasjert. Anonymkode: 12b3d...0f5 Det er her du misforstår. Det blir hennes problem når du og ex-mannen oppfører dere som unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #20 Del Skrevet 9. september 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har to barn med min eks og forholdet har vært ganske dårlig siste tiden. Han har bodd et stykke unna og nå har de flyttet etter meg og barna for å være mer med dem. Får har derfor økt fra helg til 50/50 samvær. Stemor er godt likt av barna og hun har hatt en god del med dem å gjøre. Hun jobber deltid etter de flyttet for å kunne hente/levere osv. De siste ukene har samarbeidet mellom far og meg blitt verre. Vi krangler på absolutt alt! Jeg klarer ikke fyren og han klarer ikke meg. Stemor har ringt meg et par ganger for å prøve å "løse" ting.. men jeg blir bare provosert. Det er ikke hennes barn eller hennes problem. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun er så engasjert. Nå har det hvertfall kommet til det punktet hvor hun bare har "meldt seg ut". Hun sier at hun ikke orker mer av kranglingen og alt styret.. Så nå gidder hun ikke mer. Hun er mye vekke når barna kommer til far og hun jobber en del mer den uken far har barna. Det et akkurat som om hun unngår barna den uken. Barna savner henne og kommet hjem til meg og spør hvorfor hun ikke er rundt dem lenger. Jeg har prøvd å spørre far..men han bare svarer at hun orker ikke mer bråk, så jeg trenger ikke tenke mer på henne. Altså.. hvordan kan noen gå fra å være SÅ engasjert i barna til å plutselig bare drite i dem? Det er jo barna hun straffer her.. ikke meg... Anonymkode: 12b3d...0f5 Yup, du er nok en drøm å forholde seg til.. Anonymkode: e104c...1c1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå