Gå til innhold

bruker dere kondom?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 9.9.2019 den 20.38, AnonymBruker skrev:

For min del: Sex med kondom gir så dårlig utbytte at jeg heller avstår. Så er også de fleste kvinner, også på ONS, ikke noe kondom-freaker, og minst 90% godtar sex. De som ikke går på pillen eller annen prevensjon får spruten andre steder enn i vagina... Ikke noe stress.

Kjønnssykdommer er selvsagt en liten risiko ved tilfeldig sex, men man velger ut sexpartner etter magefølelse der man forstår at sjansen er minimal for smitte. Har aldri blitt smittet etter tilfeldig sex.

Anonymkode: fc202...106

Det trodde min kjære også. Attraktiv fyr, og hadde bare vært med flotte, "rene"  og ordentlige damer, så full diskusjon angående behov for kondom da det ble sex mellom oss. Absolutt ikke nødvendig, mente han. 

Tror du jeg var glad for at jeg vant den diskusjonen da det viste seg at han hadde to? 

Har du testet deg? 

Anonymkode: 2c4af...ead

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, imponerende at du har holdt ut 😮 hvorfor ikke uten?

Anonymkode: b5a72...7da

Fordi vi ikke vil ha barn og HAN ikke helt har skjønt at det skal mye til før jeg blir gravid. Long story.  Drømmer om å i hvertfall prøve EN gang uten kondom 😔

Anonymkode: 5261c...695

Skrevet

Har alltid kondom med meg i veska og bruker det.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi ikke vil ha barn og HAN ikke helt har skjønt at det skal mye til før jeg blir gravid. Long story.  Drømmer om å i hvertfall prøve EN gang uten kondom 😔

Anonymkode: 5261c...695

skjønner :/ ja, det kan jo ikke helt sammenlignes med og uten kondom.

Anonymkode: b5a72...7da

• Liker 1
Skrevet

Leeeeeeeenge siden det ble brukt 

Anonymkode: 88673...437

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...