Gå til innhold

bruker dere kondom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For min del: Sex med kondom gir så dårlig utbytte at jeg heller avstår. Så er også de fleste kvinner, også på ONS, ikke noe kondom-freaker, og minst 90% godtar sex. De som ikke går på pillen eller annen prevensjon får spruten andre steder enn i vagina... Ikke noe stress.

Kjønnssykdommer er selvsagt en liten risiko ved tilfeldig sex, men man velger ut sexpartner etter magefølelse der man forstår at sjansen er minimal for smitte. Har aldri blitt smittet etter tilfeldig sex.

Anonymkode: fc202...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, helt ærlig har jeg aldri hatt sex med kondom...

Men til mitt forsvar har jeg bare hatt sex med kjæresten.

Skrevet

Bruker alltid kondom pga kjønnsykdommer.

Anonymkode: f5853...537

• Liker 2
Skrevet

Bruker gummi bare når jeg har sex.

• Liker 1
Skrevet

Her brukes kondom til begge er testet for sykdommer, siden vi ikke vil smitte våre partnere. 

Anonymkode: 2e944...22a

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For min del: Sex med kondom gir så dårlig utbytte at jeg heller avstår. Så er også de fleste kvinner, også på ONS, ikke noe kondom-freaker, og minst 90% godtar sex. De som ikke går på pillen eller annen prevensjon får spruten andre steder enn i vagina... Ikke noe stress.

Kjønnssykdommer er selvsagt en liten risiko ved tilfeldig sex, men man velger ut sexpartner etter magefølelse der man forstår at sjansen er minimal for smitte. Har aldri blitt smittet etter tilfeldig sex.

Men den magefølelsen din, hvordan kan den dekke eksene hennes? Andre menn hun har pult? Å damer de igjen har pult..

Minimal er ikke den risikoen. Du skjønner vel selv at en dame som puler deg uten kondom etter å ha kjent deg i 1 time, har gjort samme før med flere andre menn. 

Anonymkode: b5a72...7da

• Liker 11
Skrevet

Bruke bestandig kondom tidligere, men nå er jeg sterilisert 

Anonymkode: f777d...327

Skrevet
På 9.9.2019 den 20.38, AnonymBruker skrev:

Du er bra godtroende og veldig naiv😂 Det du bedriver er en form for russisk rulett. Plutselig har du hiv en dag. Det er helt umulig å se på ei dame om hun er typen som kan ha kjønnsykdommer. At du tør å leke med livet og helsen sier jeg bare..

Anonymkode: a6293...997

• Liker 5
Skrevet

Bruker alltid kondom med «løse forbindelser». Slutter med kondom når vi blir faste partnere over tid og begge har testet seg. Dersom den partneren har flere partnere, bruker jeg alltid kondom, selvom forholdet varer lenge. Gidder ikke å utsette meg for smitte. 

Anonymkode: c7086...200

• Liker 2
Skrevet

Var dum og brukte ikke kondom første gang med nåværende samboer... Vips så fikk jeg en kjønnssykdom. 😒 Man bør aldri stole på noen. N o e n.

Anonymkode: a4a5d...1ec

• Liker 7
Skrevet

Bruker kun kondom med prostituerte, hvis de insisterer. Aldri ellers. Har ikke blitt smittet av noe, kall det gjerne flaks. 

Anonymkode: 0d8da...366

Skrevet
På 9.9.2019 den 20.05, Jr.Garcon skrev:

Partneren din blir ikke kurert fordi dere sier de magiske ordene "nå er vi kjærester 😄 "

Nei selvfølgelig ikke. Alle vet jo at man må si det 3 ganger før det fungerer.

Anonymkode: 9ab9a...83b

Skrevet
På 9.9.2019 den 21.00, Hr. Aktiv skrev:

Bruker gummi bare når jeg har sex.

Jeg pleier å bruke det i dekkene når jeg sykler eller kjører bil også. Bare for sikkerhets skyld slik at jeg ikke sklir av veien i en sving.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å bruke det i dekkene når jeg sykler eller kjører bil også. Bare for sikkerhets skyld slik at jeg ikke sklir av veien i en sving.

Så fort kjører jeg ikke i svingene lenger. 

Skrevet

Er sjalu på dere uten kondom. Jeg er testet, kjæresten min er testet. Vi er sykdomsfri og enda bruker vi den fordømte kondomen. Har brukt det i to år. 

Anonymkode: 5261c...695

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sjalu på dere uten kondom. Jeg er testet, kjæresten min er testet. Vi er sykdomsfri og enda bruker vi den fordømte kondomen. Har brukt det i to år. 

Anonymkode: 5261c...695

Wow, imponerende at du har holdt ut 😮 hvorfor ikke uten?

Anonymkode: b5a72...7da

Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Alltid kondom. Hovedsakelig i første gang.

Endret av Familytree
Skrevet
På 11.9.2019 den 11.47, AnonymBruker skrev:

Bruker kun kondom med prostituerte, hvis de insisterer. Aldri ellers. Har ikke blitt smittet av noe, kall det gjerne flaks. 

Anonymkode: 0d8da...366

Å bare HVIIIS de insisterer ja :ler: Hard i psyken og gambler-gen du da!

Tviler egentlig på at en kar som puler prostituerte (spes uten kondom når han får lov :fnise:) overhodet gidder å sitte i kø på et venterom  for å teste seg for sykdommer, så du mener kanskje mer jeg tror jeg har hatt flaks?

• Liker 3
Skrevet
På 9.9.2019 den 20.06, bandit skrev:

Ikke noe problem i dag med angrepiller. Damen min hadde vesken full av de når jeg møtte henne. Hun ville bare ha sex uten kondom og har vært ganske vill før.

Herregud hvem i all verden er det som har veska si full av angrepiller, å knasker de som om det var drops liksom?? Hadde jeg vert mann  hadde jeg jammen meg tenkt meg om to ganger før jeg vurderte og ligge med et slikt kvinnemenneske med en så løslumpen holdning samme hvor digg og deilig hun enn var, jises. Angrepiller skal da ikke brukes som et prevensjons middel, det er når annen prevensjon har sviktet. Hvorfor ikke heller gå på p piller??

• Liker 4
Skrevet
På 9.9.2019 den 20.03, AnonymBruker skrev:

Hva faen? Ikke bare derfor man bruker kondom .. mer skummelt med kjønnssykdommer enn å bli gravid. 

Anonymkode: a088f...a8f

Begge deler er en risiko. 

Jeg kjenner tre damer som ble gravid på ons, og beholdt barnet. Det er ikke bare bare å ta abort, og sex innebærer risiko for barn. 

Anonymkode: 2c4af...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...