Gå til innhold

bruker dere kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med å ha sex med ei kvinne. Må jeg forhandle med henne om vi skal bruke kondom eller ei.

Hvordan gjør dere det? eller rekker dere ikke å snakke om det i det hele tatt?

Anonymkode: 4f366...e2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid gummi ved løse forbindelser.

• Liker 13
Skrevet

Det er vel vanlig å bruke kondom første gang man har sex uansett. Tryggest er det også. Det er vel ikke noe å forhandle om.

Damen jeg er sammen med ville ikke at jeg skulle bruke kondom første gang vi hadde sex. Hun ville kjenne spruten inni seg.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med å ha sex med ei kvinne. Må jeg forhandle med henne om vi skal bruke kondom eller ei.

Hvordan gjør dere det? eller rekker dere ikke å snakke om det i det hele tatt?

Så sant man ikke har en hjerneskade så bruker en kondom, med unntak av fast forhold hvor begge har testet seg først.

Det er ikke verre enn at kondomet fiskes frem før lillemann skal inn- trenger vel ikke snakkes om?

• Liker 8
Skrevet

Jeg er dame og liker bedre med kondom første gangen 

Anonymkode: a088f...a8f

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Så sant man ikke har en hjerneskade så bruker en kondom, med unntak av fast forhold hvor begge har testet seg først.

Det er ikke verre enn at kondomet fiskes frem før lillemann skal inn- trenger vel ikke snakkes om?

Teste seg først?

Aldri gjort det, men så har mine få onser blitt til lange forhold (3-15 år)

Anonymkode: bde8b...28f

Skrevet

Selvsagt kondom i begynnelsen. Det er lett å bli lurt på en eller annen måte, så jeg kunne ikke hatt sex med en kvinne uten kondom innledningsvis. Når hun viser seg tilliten verdig kan det droppes.

Anonymkode: 5cba6...5d5

• Liker 3
Skrevet

Har du lyst til å bli pappa?

Anonymkode: 4fc28...1bf

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva faen? Ikke bare derfor man bruker kondom .. mer skummelt med kjønnssykdommer enn å bli gravid. 

Anonymkode: a088f...a8f

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teste seg først?

Aldri gjort det, men så har mine få onser blitt til lange forhold (3-15 år)

Anonymkode: bde8b...28f

Ehh...ja ? Man tester seg - så en vet begge er friske - før en dropper kondomet.... 

Du kan få like mye kjønnsvorter og hiv av en fast partner, just saying, men hver sin lyst.

Partneren din blir ikke kurert fordi dere sier de magiske ordene "nå er vi kjærester 😄 ". De fleste som smittes av heayv drittsjukdommer smittes av partneren sin - ikke et ONS.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe problem i dag med angrepiller. Damen min hadde vesken full av de når jeg møtte henne. Hun ville bare ha sex uten kondom og har vært ganske vill før.

Skrevet
11 minutter siden, bandit skrev:

Ikke noe problem i dag med angrepiller. Damen min hadde vesken full av de når jeg møtte henne. Hun ville bare ha sex uten kondom og har vært ganske vill før.

hvor traff du henne første gang? dere fikk kjemi fra dag 1?

Skrevet

hvor traff du henne første gang? dere fikk kjemi fra dag 1?

Jeg traff henne på et utested. Det var vanskelig ikke å legge merke til henne der hun gikk i trange skinnbukser og de deilige puppene 😉 Det var mest seksuelt i begynnelsen.

Skrevet
1 minutt siden, bandit skrev:

Jeg traff henne på et utested. Det var vanskelig ikke å legge merke til henne der hun gikk i trange skinnbukser og de deilige puppene 😉 Det var mest seksuelt i begynnelsen.

hyggelig det. Du var den som sa hei til henne først?

Skrevet

hyggelig det. Du var den som sa hei til henne først?

Nei, hun kom til meg

Skrevet
1 minutt siden, bandit skrev:

Nei, hun kom til meg

det er kult, da var dere allerede bettatt av hverandre... det var liksom ingen vei tilbake. Skikkelig bra historie. 

Jeg liker også store bryster.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er kult, da var dere allerede bettatt av hverandre... det var liksom ingen vei tilbake. Skikkelig bra historie. 

Jeg liker også store bryster.

Det var nok for at jeg stirret sånn på henne. Hun lurte på om vi kjente hverandre. Det var jo litt vanskelig å plassere øynene. De deilige puppene, den skinnbuksen som satt som støpt, en deilig kameltå og den fantastiske rumpen. Bare den pakken 😉

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, bandit skrev:

Det var nok for at jeg stirret sånn på henne. Hun lurte på om vi kjente hverandre. Det var jo litt vanskelig å plassere øynene. De deilige puppene, den skinnbuksen som satt som støpt, en deilig kameltå og den fantastiske rumpen. Bare den pakken 😉

dere har rett og slett aldri brukt kondom i senere tid heller?

Skrevet

dere har rett og slett aldri brukt kondom i senere tid heller?

Aldri. Hun har visst aldri hatt sex med kondom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...