AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Dere som praktiserer det i sengen. Hva er best praktisk som beskyttelse av sengen? Anonymkode: 57c84...e6f
Katten.2.0 Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Praktiserer ikke det, men finnes latexlaken
Oppgitt78 Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Praktiserer ikke det, men finnes latexlaken Da ender jo bare alt på gulvet.. 😬
TaliBanan Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Madrassbeskytter fra jysk/sparkjøp/IKEA.. Vanntett og holder på en del fuktighet.. 😉
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 Vi har et slik tisselaken fra Ikea underst. Så et slik beskyttelseslaken oppå som absorberer det meste, og man slipper den klamme følelsen av å ligge rett på det tette tisselakenet. Så vanlig laken oppå. Fungerer veldig fint. Også hvis man ikke orker å gå opp på do å tisse om natta eller morgenen. Da kan man bare hive alt til vask når man står opp. Så er det klart til man skal lecge seg igjen. Anonymkode: 4d24f...b9e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 Vi har latexlaken, med oppblåsbare kanter sånn at det ikke renner ut. 😉 Bare pass på å ikke henge det opp til vask/tørk i dusjen når ungene er hjemme. 🙈😂😂😂 Anonymkode: 9da2d...78f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #7 Skrevet 10. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har latexlaken, med oppblåsbare kanter sånn at det ikke renner ut. 😉 Bare pass på å ikke henge det opp til vask/tørk i dusjen når ungene er hjemme. 🙈😂😂😂 Anonymkode: 9da2d...78f Slutt å troll Anonymkode: d3d3a...5bd
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #8 Skrevet 10. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Også hvis man ikke orker å gå opp på do å tisse om natta eller morgenen. Wtf? Anonymkode: 1f50d...c1c 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #9 Skrevet 10. september 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å troll Anonymkode: d3d3a...5bd Troller da vitterlig ikke.. Selvopplevd. 🙈Mine og dine unger som er halvparten her og halvparten der, og som plutselig var her uten av vi hadde tenkt på dét kvelden før vi dro på jobb,og ungene kom hjem før oss.. Men ellers fungerer latexlaken veldig bra, men tror nok det er lurt med litt kanter sånn at det ikke renner ut over sengekanten. 👍 Anonymkode: 9da2d...78f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #10 Skrevet 10. september 2019 Vet ikke. Jeg har annet å gjøre under sex enn å drive å pisse ned folk og møbler. Anonymkode: b7bb9...7fb
Gjest Paramount Skrevet 10. september 2019 #11 Skrevet 10. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har latexlaken, med oppblåsbare kanter sånn at det ikke renner ut. 😉 Bare pass på å ikke henge det opp til vask/tørk i dusjen når ungene er hjemme. 🙈😂😂😂 Anonymkode: 9da2d...78f Synes dette var en god idé. Tenkte at et rektangulært oppblåsbart basseng kan gjøre samme nytten for de aller drøyeste. Har bare en sjelden gang praktisert renslige varianter hjemme. Senga har aldri vært aktuelt. Foretrekker å gjøre det ute i naturen, feks samtidig med bading og soling.
Gjest Paramount Skrevet 10. september 2019 #12 Skrevet 10. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Jeg har annet å gjøre under sex enn å drive å pisse ned folk og møbler. Anonymkode: b7bb9...7fb Da er det vanskelig å forstå hvorfor du svarer i denne tråden. Jeg vil tro at årsaken til at du svarer er verre enn å praktisere det denne tråden handler om.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #13 Skrevet 10. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Troller da vitterlig ikke.. Selvopplevd. 🙈Mine og dine unger som er halvparten her og halvparten der, og som plutselig var her uten av vi hadde tenkt på dét kvelden før vi dro på jobb,og ungene kom hjem før oss.. Men ellers fungerer latexlaken veldig bra, men tror nok det er lurt med litt kanter sånn at det ikke renner ut over sengekanten. 👍 Anonymkode: 9da2d...78f Veldig troverdig Anonymkode: d3d3a...5bd
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #14 Skrevet 10. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig troverdig Anonymkode: d3d3a...5bd Du kan tro hva du vil for min del. 😉👍 Anonymkode: 9da2d...78f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #15 Skrevet 10. september 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan tro hva du vil for min del. 😉👍 Anonymkode: 9da2d...78f Jepp, det gjør jeg Anonymkode: d3d3a...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #16 Skrevet 10. september 2019 46 minutter siden, Paramount skrev: Da er det vanskelig å forstå hvorfor du svarer i denne tråden. Jeg vil tro at årsaken til at du svarer er verre enn å praktisere det denne tråden handler om. Deg om det. Jeg synd nedpissing av folk er verre. Anonymkode: b7bb9...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå