Gå til innhold

Wet sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som praktiserer det i sengen. Hva er best praktisk som beskyttelse av sengen?

Anonymkode: 57c84...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Praktiserer ikke det, men finnes latexlaken :)

Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Praktiserer ikke det, men finnes latexlaken :)

Da ender jo bare alt på gulvet.. 😬

Skrevet

Madrassbeskytter fra jysk/sparkjøp/IKEA.. 

Vanntett og holder på en del fuktighet.. 😉 

Skrevet

Vi har et slik tisselaken fra Ikea underst. Så et slik beskyttelseslaken oppå som absorberer det meste, og man slipper den klamme følelsen av å ligge rett på det tette tisselakenet. Så vanlig laken oppå. 

Fungerer veldig fint. Også hvis man ikke orker å gå opp på do å tisse om natta eller morgenen. Da kan man bare hive alt til vask når man står opp. Så er det klart til man skal lecge seg igjen. 

Anonymkode: 4d24f...b9e

Skrevet

Vi har latexlaken, med oppblåsbare kanter sånn at det ikke renner ut. 😉 Bare pass på å ikke henge det opp til vask/tørk i dusjen når ungene er hjemme. 🙈😂😂😂

Anonymkode: 9da2d...78f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har latexlaken, med oppblåsbare kanter sånn at det ikke renner ut. 😉 Bare pass på å ikke henge det opp til vask/tørk i dusjen når ungene er hjemme. 🙈😂😂😂

Slutt å troll

Anonymkode: d3d3a...5bd

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Også hvis man ikke orker å gå opp på do å tisse om natta eller morgenen.

Wtf?

Anonymkode: 1f50d...c1c

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å troll

Troller da vitterlig ikke.. Selvopplevd. 🙈Mine og dine unger som er halvparten her og halvparten der, og som plutselig var her uten av vi hadde tenkt på dét kvelden før vi dro på jobb,og ungene kom hjem før oss.. Men ellers fungerer latexlaken veldig bra, men tror nok det er lurt med litt kanter sånn at det ikke renner ut over sengekanten. 👍 

Skrevet

Vet ikke. Jeg har annet å gjøre under sex enn å drive å pisse ned folk og møbler.

Anonymkode: b7bb9...7fb

Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes dette var en god idé. Tenkte at et rektangulært oppblåsbart basseng kan gjøre samme nytten for de aller drøyeste.

Har bare en sjelden gang praktisert renslige varianter hjemme. Senga har aldri vært aktuelt. Foretrekker å gjøre det ute i naturen, feks samtidig med bading og soling. 

Gjest Paramount
Skrevet

Vet ikke. Jeg har annet å gjøre under sex enn å drive å pisse ned folk og møbler.

Da er det vanskelig å forstå hvorfor du svarer i denne tråden.

Jeg vil tro at årsaken til at du svarer er verre enn å praktisere det denne tråden handler om.

Skrevet

Troller da vitterlig ikke.. Selvopplevd. 🙈Mine og dine unger som er halvparten her og halvparten der, og som plutselig var her uten av vi hadde tenkt på dét kvelden før vi dro på jobb,og ungene kom hjem før oss.. Men ellers fungerer latexlaken veldig bra, men tror nok det er lurt med litt kanter sånn at det ikke renner ut over sengekanten. 👍 

Veldig troverdig

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig troverdig

Du kan tro hva du vil for min del. 😉👍 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan tro hva du vil for min del. 😉👍 

Jepp, det gjør jeg

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, Paramount skrev:

Da er det vanskelig å forstå hvorfor du svarer i denne tråden.

Jeg vil tro at årsaken til at du svarer er verre enn å praktisere det denne tråden handler om.

Deg om det. Jeg synd nedpissing av folk er verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...