AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Del Skrevet 9. september 2019 Så lett som jeg får tvangstanker så orker jeg heller ikke drive å fly på gymmet. Jeg liker å legge meg på matta mens jeg hører på musikk og ser på video. Men kan jeg skade kroppen av å gjøre dert slik? Anonymkode: 715e2...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 9. september 2019 #2 Del Skrevet 9. september 2019 Hvis du tenker generell oppvarming som mølle eller sykkel så er svaret nei. Men du bør jobbe med litt dynamisk oppvarming, tøy og bøy etc. som oppvarming. Spesielt om du skal trene tungt er det greit at kroppen har fått litt varme først, mer behagelig da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Del Skrevet 9. september 2019 Oppvarming forminsker risikoen for skader og gjør at du yter bedre under treninga. Du må ikke varme opp, men det er jo best å gjøre det. Anonymkode: 3763f...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #4 Del Skrevet 10. september 2019 Du må varme opp, men er mange måter. 5 min på tredemølla som de fleste gjør, lærer av en pt er ikke bra nok. Varme opp med preøvelser, samt lettere vekter. 2-4 sette med oppvarmingsvekter, er det en overlappende muskelgruppe kan det blir mindre. Dette er ting man må finne ut av selv, hva som passer. Anonymkode: 1e558...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #5 Del Skrevet 10. september 2019 Du trenger ikke varme opp for dette: "Jeg liker å legge meg på matta mens jeg hører på musikk og ser på video" Anonymkode: bb693...3e0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 10. september 2019 #6 Del Skrevet 10. september 2019 Jeg gjør det enkel, skal jeg trene knebøy varmer jeg opp med knebøy. eksempelvis kroppsvekt knebøy 5x2 40 kg/45 kg 5x2 70/75 kg 5x1 90x1 3 min pause før arbeidsett 5x5 90 kg ( arbeidsett) bruk ca 7-10 min på oppvarmingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NBA Skrevet 10. september 2019 #7 Del Skrevet 10. september 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lett som jeg får tvangstanker så orker jeg heller ikke drive å fly på gymmet. Jeg liker å legge meg på matta mens jeg hører på musikk og ser på video. Men kan jeg skade kroppen av å gjøre dert slik? Anonymkode: 715e2...87a Hva i all verden har dette med overskriften å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2019 #8 Del Skrevet 14. september 2019 Forstår ikke helt om du trener eller ser på video, men om du skal trene uten å bli skadet, så må du varme opp. Anonymkode: 027de...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 14. september 2019 #9 Del Skrevet 14. september 2019 Er ikke bare det med skader men man går jo løftet tyngre også, tar litt tid å fyre opp sentral nervesystemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå