Gå til innhold

En rar fest opplevelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jente på 18. For noen uker siden hadde jeg vært på fest med noen venner. Jeg startet å hooke med en fyr og vi fant et rom vi kunne ha sex. Jeg følte ikke no spesielt, kanskje fordi jeg var godt i farta. Etterhvert kom det to andre gutt inn på rommet og jeg ba han ene om å ta over fordi han første fikk meg ikke til å komme. Endte opp med å ha sex med han tredje også men jeg kom aldri. Jeg bestemte meg for å stikke, men gutta var ikke ferdige. Mens jeg stod å kledde på meg startet de å ha sex. Han ene hadde anal sex mens han sugde den andre. Jeg synes dette var ubehagelig å se på så jeg fortet meg ut.

Er dette unormalt, liksom er ganske sikker på at alle var straight..

Anonymkode: 50d85...664

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kusekompaniet...? 

Skrevet
1 minutt siden, Oppgitt78 said:

Kusekompaniet...? 

?

Skrevet

Høres ut som et dårlig forsøk på trolling dette her.

• Liker 6
Skrevet

😂 ja 

Anonymkode: 88798...ca7

Skrevet
3 minutter siden, Tylerkingdurden said:

Høres ut som et dårlig forsøk på trolling dette her.

Dessverre er dette en sann historie

Skrevet

Idiotisk trolling.. 

Sjansen for at 3 gutter begynner med trekant med seg selv på en fest? Right...

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Darkrobin27 skrev:

Idiotisk trolling.. 

Sjansen for at 3 gutter begynner med trekant med seg selv på en fest? Right...

Like sannsynlig som at det er ulike unge jenter som starter tråder innen samme tema, med de samme skrivefeilene.. 😂

• Liker 2
Skrevet

For noen sluts. Ingen moral

Anonymkode: eade7...257

Skrevet

Denne trollinga var for dårlig

Anonymkode: 6cbde...dac

Skrevet
På 9.9.2019 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Dessverre er dette en sann historie

Isf, hvorfor dessverre?

Anonymkode: a4d11...b2f

Skrevet

Tenkte på Kusekompaniet jeg også. Classic!

Anonymkode: ba0c3...11d

• Liker 1
Skrevet
På 9.9.2019 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jente på 18. For noen uker siden hadde jeg vært på fest med noen venner. Jeg startet å hooke med en fyr og vi fant et rom vi kunne ha sex. Jeg følte ikke no spesielt, kanskje fordi jeg var godt i farta. Etterhvert kom det to andre gutt inn på rommet og jeg ba han ene om å ta over fordi han første fikk meg ikke til å komme. Endte opp med å ha sex med han tredje også men jeg kom aldri. Jeg bestemte meg for å stikke, men gutta var ikke ferdige. Mens jeg stod å kledde på meg startet de å ha sex. Han ene hadde anal sex mens han sugde den andre. Jeg synes dette var ubehagelig å se på så jeg fortet meg ut.

Er dette unormalt, liksom er ganske sikker på at alle var straight..

Neste gang går du ikke på homofest for å få orgasme med mindre du får orgasme av å skrive om det på KG.

• Liker 2
Gjest fitteslikker
Skrevet

Lær av det! Sørg for at du ikke blir fullt så full på festene heretter. Uten for mye av den formanende pekefingeren.  Hadde du ikke vært så beruset, ville du sannsynligvis ha handlet annerledes. Blant annet hvorfor låste du ikke døren – hadde den ikke lås? Grunnet oppførselen din, «inviterte» du på en måte gutta til å gjøre det de gjordet. Du «ba» om det på en måte. Selvsagt kunne du ikke vite at alle tre gutta er bi file. Neste gang: vær litt mindre alkoholpåvirket – lås døren og kos deg bare med en.    

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...