AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 På Mandag skal jeg begynne å jobbe i en barnehage så idag var jeg der for å skrive kontrakt og for å få en omvisning rundt i barnehagen. Da ser jeg at datteren til han gifte mannen jeg har hatt ett forhold til, er en av barna som går på den avdelingen jeg skal begynne å jobbe. Konen vet om meg å hater meg intenst så hun kommer ikke til å gå stille i dørene om dette. Hun kommer nok til kreve at jeg ikke har noe som helst med datteren å gjøre. Hva gjør jeg nå? Snakker med sjefen å spør om det er mulig å bytte avdeling? Å hvordan skal jeg forklare hvorfor jeg ønsker det? Bare si at jeg har en personlig konflikt med familien? Har selvsagt ikke noe kontakt med han gifte mannen nå selv om han er separert fra konen. Anonymkode: 583c0...fdf
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Å ha en personlig konflikt med en familie hørest ikke akkurat veldig bra ut. Du kan si at du datet en mann, og at han var gift og at de har et barn i denne avdelingen og at du ønsker å skifte avdeling slik at du ikke må ha så mye å gjøre med de, direkte. Men greia er at hun kommer uansett til å se deg. Feks på bilder av ansatte på facebook. Så du kommer deg nok ikke unna snakket 100% så det er like greit å si det som det er. Anonymkode: d948c...6cd 8
snoren Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Bare si det som du er, at du har et dårlig forhold til en av barna som går på avdelingen og ønsker derfor og bytte til den andre. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 56 minutter siden, snoren skrev: Bare si det som du er, at du har et dårlig forhold til en av barna som går på avdelingen og ønsker derfor og bytte til den andre. Høres jo veldig negativt ut å si at jeg har ett dårlig forhold til ett av barna. Da høres det bedre ut å si at jeg har ett dårlig forhold til foreldrene. Anonymkode: 583c0...fdf 22
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å ha en personlig konflikt med en familie hørest ikke akkurat veldig bra ut. Du kan si at du datet en mann, og at han var gift og at de har et barn i denne avdelingen og at du ønsker å skifte avdeling slik at du ikke må ha så mye å gjøre med de, direkte. Men greia er at hun kommer uansett til å se deg. Feks på bilder av ansatte på facebook. Så du kommer deg nok ikke unna snakket 100% så det er like greit å si det som det er. Anonymkode: d948c...6cd Det høres heller ikke bra ut hvis jeg skal forklare at konen hater meg pga jeg lå med feil mann heller På slutten av dagen er nok alle avdelingene ute samtidig å da møter jeg nok på henne ja,men det er nok ikke til å unngå. Det jeg kanskje kan unngå er å hvertfall jobbe på datteren hennes sin avdeling. Anonymkode: 583c0...fdf
Ulrikke Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 Du trenger ikke gå i detalj, men si det som det er. Det kommer for en dag uansett, og da er det mye bedre at styrer og de andre ansatte har hørt det fra deg enn fra de andre... 21
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 Uff stakkars deg, så utrolig ubehagelig. Slutter meg til de over og tror det er best å være åpen overfor leder selv om det sikkert er pinlig og leit. Anonymkode: a8134...821 7
enkefru Skrevet 9. september 2019 #10 Skrevet 9. september 2019 Si det som det er, og kryss fingrene for at det er mulig å begynne på en annen avdeling... hva gjør du hvis ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #11 Skrevet 9. september 2019 'Jeg har hatt et intimt forhold til en av fedrene, hvilket ble avsluttet på ubehagelig vis. For min del vil det ikke være en utfordring å opptre profesjonelt, men jeg tenker det kan være fornuftig å være føre var, for å unngå at dette kan påvirke samarbeidet.' Anonymkode: 90770...ad0 25
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #12 Skrevet 9. september 2019 16 minutter siden, Ulrikke skrev: Du trenger ikke gå i detalj, men si det som det er. Det kommer for en dag uansett, og da er det mye bedre at styrer og de andre ansatte har hørt det fra deg enn fra de andre... Ja hun kommer nok enten til å ta det opp med sjefen min eller lage en stor scene i gangen for alle,hvis jeg ikke kommer i forkant. Hun vil naturlig nok ikke godta at jeg skal ha omsorgen for barnet hennes. Skal snakke med sjefen imorgen å høre om jeg kan bytte avdeling. Anonymkode: 583c0...fdf
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #13 Skrevet 9. september 2019 Si meg visste du ikke at han hadde barn i denne bhg? Jeg vil tro det er lurt å være i forkant, men det er vel ikke opp til bhg å ta hensyn til dette... i verste tilfelle må du finne deg en ny jobb. Anonymkode: 5430f...5ed 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #14 Skrevet 9. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: På Mandag skal jeg begynne å jobbe i en barnehage så idag var jeg der for å skrive kontrakt og for å få en omvisning rundt i barnehagen. Da ser jeg at datteren til han gifte mannen jeg har hatt ett forhold til, er en av barna som går på den avdelingen jeg skal begynne å jobbe. Konen vet om meg å hater meg intenst så hun kommer ikke til å gå stille i dørene om dette. Hun kommer nok til kreve at jeg ikke har noe som helst med datteren å gjøre. Hva gjør jeg nå? Snakker med sjefen å spør om det er mulig å bytte avdeling? Å hvordan skal jeg forklare hvorfor jeg ønsker det? Bare si at jeg har en personlig konflikt med familien? Har selvsagt ikke noe kontakt med han gifte mannen nå selv om han er separert fra konen. Anonymkode: 583c0...fdf Dette blir stilig å ta opp før du har begynt, da hadde jeg begynt å lure om hvilke andre skjelett du hadde i skapet ditt. Hva om du ikke får bytte avdeling da, du kan jo ikke forvente det før du engang har startet. Hadde jeg aldri noensinne fått meg til å spørre om. Anonymkode: 3d6cd...bdb 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #15 Skrevet 9. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si meg visste du ikke at han hadde barn i denne bhg? Jeg vil tro det er lurt å være i forkant, men det er vel ikke opp til bhg å ta hensyn til dette... i verste tilfelle må du finne deg en ny jobb. Anonymkode: 5430f...5ed Nei når jeg ble kjent med han så hadde de ikke barnehageplass siden mor likevel vat hjemmeværende. Visst ikke at ungen var begynt i bhg engang. De kan vel ikke sparke meg uten grunn? Alt dette skjedde jo før jeg hadde jobb i barnehagen. Anonymkode: 583c0...fdf 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #16 Skrevet 9. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei når jeg ble kjent med han så hadde de ikke barnehageplass siden mor likevel vat hjemmeværende. Visst ikke at ungen var begynt i bhg engang. De kan vel ikke sparke meg uten grunn? Alt dette skjedde jo før jeg hadde jobb i barnehagen. Anonymkode: 583c0...fdf Men du visste han hadde barn? Så bør du jobbe i barnehage? For barnets beste bryr du deg ikke om. Og dette inntrykket gir du fra deg på jobb når du skal fortelle dette også. Anonymkode: 8579f...fb0 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #17 Skrevet 9. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette blir stilig å ta opp før du har begynt, da hadde jeg begynt å lure om hvilke andre skjelett du hadde i skapet ditt. Hva om du ikke får bytte avdeling da, du kan jo ikke forvente det før du engang har startet. Hadde jeg aldri noensinne fått meg til å spørre om. Anonymkode: 3d6cd...bdb Det er da bedre at jeg spør om å bytte avdeling enn at mor klikker vinkel når hun helt uforberedt plutselig ser at jeg skal jobbe på samme avdeling som datteren. Anonymkode: 583c0...fdf 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #18 Skrevet 9. september 2019 Det er ikke sikkert at du kan jobbe videre der TS. Du har prøvetid. Og skal du starte med der der, er du fort ute derifra. Anonymkode: 8579f...fb0 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #19 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du visste han hadde barn? Så bør du jobbe i barnehage? For barnets beste bryr du deg ikke om. Og dette inntrykket gir du fra deg på jobb når du skal fortelle dette også. Anonymkode: 8579f...fb0 Selvsagt visste jeg at han hadde barn. Ja jeg gjør en god jobb i barnehagen så jeg passer godt til å jobbe i barnehage. Men å jobbe i akkurat denne barnehagen er ikke det smarteste nei. Men visste som sagt ikke at datteren hadde fått barnehageplass. Anonymkode: 583c0...fdf 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #20 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert at du kan jobbe videre der TS. Du har prøvetid. Og skal du starte med der der, er du fort ute derifra. Anonymkode: 8579f...fb0 Men det jeg har gjort galt er jo på fritiden ikke på jobb. Så merkelig om de kan sparke meg når jeg kommer til å gjøre en god jobb i barnehagen. Anonymkode: 583c0...fdf 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå