Gå til innhold

Bakfra liggende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex med en og prøvde bakfra og liggende, men gikk ikke. Er det en vanskelig stiling. Stillingen virket perfekt. 

Anonymkode: 7c891...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går jo fint d. Ikke vanskelig. Hva var d som ikke gikk? 

Anonymkode: cbd9d...6ba

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går jo fint d. Ikke vanskelig. Hva var d som ikke gikk? 

Anonymkode: cbd9d...6ba

Han gled ut noen ganger så byttet. Så fikk ikke prøvd den stilling. Virket perfekt ellers. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han gled ut noen ganger så byttet. Så fikk ikke prøvd den stilling. Virket perfekt ellers. 

Mulig han er "for liten"? Eller har dårlig teknikk?

Anonymkode: 6d5cd...386

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt lite sex oppigjennom, men denne stillingen har faktisk vært en av de beste. Det å kjenne den tunge vekten av han mens han støter på, jævlig digg

Anonymkode: 50954...ee0

• Liker 2
Skrevet

Kan jo være det da. Tenker ikke over at han er lite. Kanskje et nytt forsøk. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt lite sex oppigjennom, men denne stillingen har faktisk vært en av de beste. Det å kjenne den tunge vekten av han mens han støter på, jævlig digg

Anonymkode: 50954...ee0

Virket perfekt stilling så var synd. 

Skrevet

Kan jo være det da. Tenker ikke over at han er lite. Kanskje et nytt forsøk. 

Ja dere får prøve det. Det kan kanskje hjelpe med en pute under underlivet så han kommer litt lettere til? :)

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med en og prøvde bakfra og liggende, men gikk ikke. Er det en vanskelig stiling. Stillingen virket perfekt. 

kan være vanskelig dersom jenta har veldig stor rumpe. Da er det heller bedre at du er sittende stilling og knuller bakfra.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke at den er for liten. Jeg pleide å gjøre det med min eks som hadde ganske liten. 

Men TS du må nok hjelpe litt til med å stikke rumpa litt oppver eller svaie(?) ryggen. Pute under kan hjelpe.

Anonymkode: 0b63a...ae6

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt hvordan det "alltid " er han som har liten. Har 19 cm og noen ganger har dama ei stor deilig rumpe som er "i veien".😅 Enten det eller så er det dårlig teknikk. Med rett teknikk skal det bra mye til for at den stillingen ikke går. Kanskje du skyter rumpa for mye ut ts sånn at avstanden til musa blir for stor?🙂

Anonymkode: d4fc3...0ea

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt hvordan det "alltid " er han som har liten. Har 19 cm og noen ganger har dama ei stor deilig rumpe som er "i veien".😅 Enten det eller så er det dårlig teknikk. Med rett teknikk skal det bra mye til for at den stillingen ikke går. Kanskje du skyter rumpa for mye ut ts sånn at avstanden til musa blir for stor?🙂

Anonymkode: d4fc3...0ea

Jeg skrev ingenting om at han har liten penis, men jeg har opplevd menn som har hatt for liten for akkurat denne stillingen så da svarte jeg rett og slett ut i fra det. Mulig de hadde dårlig teknikk. :)

Skrevet

Bakfra liggende på siden er fint!

• Liker 2
Skrevet

Kanskje den ikke var hard nok

Anonymkode: 702bd...d6a

Skrevet

Jeg har stor rumpe men aldri hatt problemer med denne stillingen før jeg var med en med liten penis.  

Anonymkode: 47ad9...216

Skrevet

Min favoritt. Han bør spre beina dine så han kommer tett inntil, også vipper du opp bekkenet også hvis han sklir ut. Han kan også ligge litt på skrå over deg. Prøv igjen, og igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...