AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Hadde sex med en og prøvde bakfra og liggende, men gikk ikke. Er det en vanskelig stiling. Stillingen virket perfekt. Anonymkode: 7c891...ba2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Går jo fint d. Ikke vanskelig. Hva var d som ikke gikk? Anonymkode: cbd9d...6ba
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går jo fint d. Ikke vanskelig. Hva var d som ikke gikk? Anonymkode: cbd9d...6ba Han gled ut noen ganger så byttet. Så fikk ikke prøvd den stilling. Virket perfekt ellers. Anonymkode: 7c891...ba2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han gled ut noen ganger så byttet. Så fikk ikke prøvd den stilling. Virket perfekt ellers. Anonymkode: 7c891...ba2 Mulig han er "for liten"? Eller har dårlig teknikk? Anonymkode: 6d5cd...386 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Jeg har hatt lite sex oppigjennom, men denne stillingen har faktisk vært en av de beste. Det å kjenne den tunge vekten av han mens han støter på, jævlig digg Anonymkode: 50954...ee0 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig han er "for liten"? Eller har dårlig teknikk? Anonymkode: 6d5cd...386 Kan jo være det da. Tenker ikke over at han er lite. Kanskje et nytt forsøk. Anonymkode: 7c891...ba2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt lite sex oppigjennom, men denne stillingen har faktisk vært en av de beste. Det å kjenne den tunge vekten av han mens han støter på, jævlig digg Anonymkode: 50954...ee0 Virket perfekt stilling så var synd. Anonymkode: 7c891...ba2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jo være det da. Tenker ikke over at han er lite. Kanskje et nytt forsøk. Anonymkode: 7c891...ba2 Ja dere får prøve det. Det kan kanskje hjelpe med en pute under underlivet så han kommer litt lettere til? Anonymkode: 6d5cd...386
cmd Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex med en og prøvde bakfra og liggende, men gikk ikke. Er det en vanskelig stiling. Stillingen virket perfekt. kan være vanskelig dersom jenta har veldig stor rumpe. Da er det heller bedre at du er sittende stilling og knuller bakfra. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #10 Skrevet 9. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig han er "for liten"? Eller har dårlig teknikk? Anonymkode: 6d5cd...386 Er nok ikke at den er for liten. Jeg pleide å gjøre det med min eks som hadde ganske liten. Men TS du må nok hjelpe litt til med å stikke rumpa litt oppver eller svaie(?) ryggen. Pute under kan hjelpe. Anonymkode: 0b63a...ae6 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #11 Skrevet 9. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig han er "for liten"? Eller har dårlig teknikk? Anonymkode: 6d5cd...386 Morsomt hvordan det "alltid " er han som har liten. Har 19 cm og noen ganger har dama ei stor deilig rumpe som er "i veien".😅 Enten det eller så er det dårlig teknikk. Med rett teknikk skal det bra mye til for at den stillingen ikke går. Kanskje du skyter rumpa for mye ut ts sånn at avstanden til musa blir for stor?🙂 Anonymkode: d4fc3...0ea 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #12 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsomt hvordan det "alltid " er han som har liten. Har 19 cm og noen ganger har dama ei stor deilig rumpe som er "i veien".😅 Enten det eller så er det dårlig teknikk. Med rett teknikk skal det bra mye til for at den stillingen ikke går. Kanskje du skyter rumpa for mye ut ts sånn at avstanden til musa blir for stor?🙂 Anonymkode: d4fc3...0ea Jeg skrev ingenting om at han har liten penis, men jeg har opplevd menn som har hatt for liten for akkurat denne stillingen så da svarte jeg rett og slett ut i fra det. Mulig de hadde dårlig teknikk. Anonymkode: 6d5cd...386
Hunmedham Skrevet 9. september 2019 #13 Skrevet 9. september 2019 Bakfra liggende på siden er fint! 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #14 Skrevet 9. september 2019 Kanskje den ikke var hard nok Anonymkode: 702bd...d6a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #15 Skrevet 9. september 2019 Jeg har stor rumpe men aldri hatt problemer med denne stillingen før jeg var med en med liten penis. Anonymkode: 47ad9...216
McMary Skrevet 9. september 2019 #16 Skrevet 9. september 2019 Min favoritt. Han bør spre beina dine så han kommer tett inntil, også vipper du opp bekkenet også hvis han sklir ut. Han kan også ligge litt på skrå over deg. Prøv igjen, og igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå