Gå til innhold

Hvordan kan jeg få mannen min til å bli bedre i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så dårlig sex, han har liksom ikke det motoriske i orden. Han er klønete på et vis. Her om dagen skulle han massere føttene mine, og bare måten han klemmer på, kraften, rytmen og forståelsen på en måte er så banal. 

Jeg har selvfølgelig prøvd å foreslå ting han/Vi kan gjøre når vi har sex, men det blir liksom ikke bedre. Når det gjelder å endre på stillinger så sier han at det er ubehagelig fordi han er så lang. Han er 1.90, og jeg er 1.65 så det er ikke så unormalt, og jeg tror mange menn kan ha et bra sexliv. Jeg kan si hvordan jeg vil ha det, også gjør han det, og jeg gir han bra respons på det slik at han forstår at det var godt og riktig, men neste gang vi har sex er det tilbake til det samme gamle. 

Det er som om han ikke er kjent med sin egen fysikk og motorikk på et vis. Jeg vil så gjerne få et bra sexliv med han, for alt annet funker så bra! 

Jeg er redd for å såre han ved å "korrigere" for mye på hvordan han er i senga, så hvis noen har noen tips eller erfaringer så del gjerne 

Anonymkode: 4ef22...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må forklare hvordan du liker det. Du er lav så skjønner det blir klønete

Anonymkode: 74ede...237

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må forklare hvordan du liker det. Du er lav så skjønner det blir klønete

Anonymkode: 74ede...237

Det er det jeg gjør, sier hvordan jeg vil ha det, men det går ikke inn. Neste gang vi har sex så er det tilbake til det samme. Og det er ikke som om fordi jeg forteller hvordan jeg vil ha det at han gjennomfører med presisjon, det er fortsatt stivt og klønete på et vis (men, jeg kommenterer ikke det da, for jeg føler at jeg blir en sånn som klager på alt). 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har så dårlig sex, han har liksom ikke det motoriske i orden. Han er klønete på et vis. Her om dagen skulle han massere føttene mine, og bare måten han klemmer på, kraften, rytmen og forståelsen på en måte er så banal. 

Jeg har selvfølgelig prøvd å foreslå ting han/Vi kan gjøre når vi har sex, men det blir liksom ikke bedre. Når det gjelder å endre på stillinger så sier han at det er ubehagelig fordi han er så lang. Han er 1.90, og jeg er 1.65 så det er ikke så unormalt, og jeg tror mange menn kan ha et bra sexliv. Jeg kan si hvordan jeg vil ha det, også gjør han det, og jeg gir han bra respons på det slik at han forstår at det var godt og riktig, men neste gang vi har sex er det tilbake til det samme gamle. 

Det er som om han ikke er kjent med sin egen fysikk og motorikk på et vis. Jeg vil så gjerne få et bra sexliv med han, for alt annet funker så bra! 

Jeg er redd for å såre han ved å "korrigere" for mye på hvordan han er i senga, så hvis noen har noen tips eller erfaringer så del gjerne 

kanskje det er du som er elendig i senga?

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å snakke med ham om hvilke stillinger han liker og gjør på den måten. 

Skrevet

Jeg er 167,og eksen 195.vi klarte likevel å gjennomføre samleie på en fin måte. 

Min nåværende partner er den dårligste jeg har møtt til å fingre. Jeg aner ikke hva han gjør feil, for jeg bare kjenner at det er feil.. Jeg har "lært" han å presse fingrene opp mot gpunktet, men det blir likevel bare dårlig..... 

Anonymkode: 130be...d19

Skrevet
7 minutter siden, cmd skrev:

Takk! Beste svaret til nå! 

Skrevet
6 minutter siden, cmd skrev:

Men det innebærer sikkert at han ligger på rygg, og ts gjør all jobben...? 

Skrevet
12 minutter siden, Darkrobin27 skrev:

kanskje det er du som er elendig i senga?

Ja, kanskje det... synd at han ikke tar mer initiativ til å veilede meg da... 

• Liker 1
Skrevet

Takk! Beste svaret til nå! 

Seriøst. Har du ikke spurt han om det til nå? Aner du ikke hva som er hans favorittstilling? 

Skrevet

Men det innebærer sikkert at han ligger på rygg, og ts gjør all jobben...? 

Nja, han vil bare ha misjonær... uansett kjedelig med lite variasjon

• Liker 1
Skrevet

Oppfatter han dine «ønsker» som klager? 

Skrevet

Skifte han ut? Det gjorde jeg, ikke angret er sekund.

Anonymkode: 1e6ed...f86

• Liker 3
Skrevet

Enkelte har rett og slett ikke talentet. De duger ikke. På samme måte som at noen kan aldri bli gode i ballspill. 

Anonymkode: 4088b...baf

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her.

Anonymkode: 14444...404

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst. Har du ikke spurt han om det til nå? Aner du ikke hva som er hans favorittstilling? 

Jo, det er misjonær 👌

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det samme med eksdama. Hu var håpløs i senga..fikk seriøst vondt hver gang hun skulle onanert meg og sugen meg. Hun rei som om hun var en jojo, opp og ned uten bevegelse i hofta.. måtte presse meg for å komme.

Livet er for kort til å ikke ha det bra seksuelt, bytt ut typen til en  som kan sakene. .  

Anonymkode: ec0cc...be9

• Liker 1
Skrevet

Du giftet deg med en du har så dårlig seksuell kjemi med? eller har problemene kommet i ettertid? Rare greier. 

Anonymkode: 22773...6d9

Skrevet

Det høres ikke ut som dere er kompatible i sengen i det hele tatt. Er det dette du vil leve med resten av livet..?

Anonymkode: 07117...633

Skrevet

Lange menn er ofte dårlig motoriske av en eller annen grunn. 

Hvis viljen til å bli bedre ikke er der kommer han ikke til å forandre seg.

Anonymkode: c8125...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...