Gå til innhold

Smelte om ring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært forlovet i noen år og skal nå endelig gifte oss. Vi har begge hatt forlovelsesringer hele tiden - enkle, klassiske ringer i hvitt gull. Tanken har så vært at når vi gifter oss skal vi sette noen stener i min ring. Men når jeg kom til gullsmeden viste det seg at ringen min er for smal til å sette sten i... Har hele tiden sett for meg en sten eller flere i ringen når vi nå gifter oss, så er veldig skuffet over dette. Spurte henne om muligheten for å smelte om ringen for å lage ny ring. Men lærte da at da får man ikke tilbake det gullet man sender fra seg. Synes dette er litt trist, vil på måte at det skal være "samme ringen" bare i ny versjon. Men hun tipset meg om at noen små gullsmeder smeltet om og brukte samme gullet om igjen. Jeg har ikke klart å finne noe sånt på nettet - men kanskje er det noen av dere her inne som kjenner til en gullsmed som gjør en sånn jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toska’s gullsmie i Porsgrunn. Pent utført arbeid, til en overkommelig pris (har ingen tilknytninger til sjappa, utenom å være en fornøyd kunde).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...