Gå til innhold

Irriterende kjerring i svigerfamilien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei irriterende kjerring i svigerfamilien. Det er ikke svigermor det er snakk om, men et menneske som alltid er tilstede i bursdager osv.

Vedkommende suger energien ut av meg! Skal grave i private ting som jeg allerede har sagt jeg ikke ønsker å snakke om, liksom lure det ut. Skal presse seg med på aktiviteter osv. Selvom jeg har sagt at jeg ikke er intr. Og at det er enkelte ting jeg og min familie foretrekker å gjøre alene. Problemet med denne personen er at den innimellom er normal, og virker da til å ha normale grenser. Slik at jeg slipper opp i perioder, også begynner runddansen med "festlige" kommentarer, som er små "morsomheter" på min bekostning. Selvsagt gjort med en god dose kvinnelig list slik at mannen min ikke får det helt med seg. Jeg vet av erfaring at det beste er å aldri ta kontakt, kun ses i selskaper og da være høflig når vedkommende henvender seg til meg, men ikke noe mer.

Men jeg er så tillitsfull og håper det blir bedre hver gang vedkommende viser normale sosiale tendenser. Også skjærer det seg med grenseoverskridende graving og invitering av seg selv og sine på aktiviteter og turer... hvordan skal jeg, som i utgangspunktet ønsker å gi folk en sjanse ikke bite på lengre når vedkommende oppfører seg vanlig? Hvordan skal jeg huske på og leve etter å aldri gi noe av meg selv? Syns det er vanskelig, men om jeg skal overleve må jeg jo det! Tips? Beklager vage formuleringer, men er redd for å bli gjenkjent. 

Anonymkode: d3b83...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor  gammel  er kvinnen? Kunne vært hun jeg kjenner 

Anonymkode: a2d09...2b9

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor  gammel  er kvinnen? Kunne vært hun jeg kjenner 

Anonymkode: a2d09...2b9

Det finnes nok flere av samme ulla.. 🙂 Dessverre!

Anonymkode: d3b83...d2d

• Liker 3
Skrevet

Det er en slik dame i min svigerfamilie også. Hun graver veldig i mitt private liv og vil gjerne være så nær at hun får vite alt. Spør og graver og lener seg inn i fjeset mitt. Stirrer og lytter om jeg snakker med andre.

Jeg tror personlig hun har en personlighets forstyrrelse og vil ikke se det selv.   

Anonymkode: 5e212...ccb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...