AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Opplever mye motgang om dagen. Har de siste årene gjennomgått mye og nå står det på som verst med sykt barn og husrehabilitering i tillegg til ny jobb. Jeg holder stort sett munen lukket hva gjelder barnets kritiske situasjon, men alle er klar over situasjonen. Jeg vet at folk har det verre, og det er ikke poenget. Jeg ber ikke om sympati, men forståelse. En kollega har direkte fortalt meg at jeg ikke vet hvor godt jeg har det og at jeg tross alt kunne ha hatt det verre Venninner lurer på hvorfor jeg bekymrer meg og sier at de ikke helt forstår problemet med å ha det litt gøy Moren min lurer på hvorfor vi ikke har kommet lenger med huset Er også mange som viser forståelse og noen viser omtanke. Hvordan oppføre seg med slike? Og hvorfor er de så bitchy? Anonymkode: 5549a...691
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Det er når du har motgang at du lærer hvem som virkelig bryr seg. De avfeier deg. Etterhvert lærer du å gjenkjenne det på straksen. Til folks forsvar så kan de være utslitte selv, og ikke ha kapasitet til å bry seg så mye om andre. Anonymkode: bd610...6da 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Det er vel ikke så rart at folk ikke vet hvor tungt du har det om du holder munnen godt lukket? Det kan være vanskelig for mange å sette seg inn i hvordan det kan være å stå i mange vanskelige ting på en gang. Ikke bare fordi man ikke har opplevd det selv, men også fordi folk har ulik terskel for hva de tåler og de er ulike på hvordan de klarer å håndtere ting. Om du er skuffet over venner og familie bør du kanskje vurdere å være klarere i talen. Anonymkode: bea7c...8bc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå