AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Har vært sammen i seks år og har det fortsatt veldig bra på alle mulige andre måter. Men nå er det to uker siden sist vi hadde sex uten at det virker som at han bryr seg, og på en måte bryr jeg meg ikke jeg heller. Har lyst på sex, men terskelen til å faktisk gjøre det er så høy! Det er særlig starten som byr meg litt i mot - helt forferdelig å si det, men det er faktisk sant - å kline med han, kjenne hendene hans på meg før jeg er ordentlig tent er på en måte ubehagelig. Jeg tror at han har det på samme måten, han beskriver det ganske likt. Og han kan ofte avvise kyss og nærhet på en sånn måte man avviser ting man synes er litt motbydelig. Akkurat som jeg gjør. To uker uten sex er MYE for begge to og går utover humøret og velværen så det er ikke den generelle lysten det står på. Vi har begge vært ærlige på at vi har mye seksuelle tanker generelt og om spesifikke andre. Det er lysten på hverandre, og særlig terskelen med forspillet før vi er ordentlig, ordentlig kåte, som er problemet her. Har vi blitt for gode venner? Har vi blitt bare venner og ikke kjærester? Og ikke minst: hva GJØR vi? Anonymkode: aa066...c0c
Gjest no-no-noir Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Kjedelig situasjon, men må si jeg blir optimist når jeg ser at dere prater åpent om det. Tror de færreste par egentlig gjør det når det begynner å butte seksuelt. Har noen spørsmål: Har dette skjedd plutselig eller gradvis? Hvordan var sexlivet på sitt beste og når var det? Er de seksuelle tankene om andre noe nytt eller noe du har hatt hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Terapeutisk sett game over. Setter du mer farge på dine emosjoner så blir det til slutt svart. Da er det ikke lenger lys i enden av tunnelen. Du er innesperret. På tide å komme seg ut før det er for sent. Anonymkode: f2cca...aeb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Er dere ikke nære ellers, utenom sex? Litt rart at det byr dere i mot å ta på hverandre.. Anonymkode: d3278...a3a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 13 minutter siden, no-no-noir skrev: Kjedelig situasjon, men må si jeg blir optimist når jeg ser at dere prater åpent om det. Tror de færreste par egentlig gjør det når det begynner å butte seksuelt. Har noen spørsmål: Har dette skjedd plutselig eller gradvis? Hvordan var sexlivet på sitt beste og når var det? Er de seksuelle tankene om andre noe nytt eller noe du har hatt hele tiden? Vi prater, men ingen god prat. Ubehagelig og vanskelig å snakke om og begge kvier seg veldig. Jeg vil si at det har vært en gradvis nedgang i sexlivet siden vi flyttet sammen for tre år siden, men først i sommer at det har blitt nesten helt stopp. Hadde en kort ferietur i mai med hyppig og bra sex, etter det har det vært helt dødt. Sexlivet på sitt beste var nok i tiden før og etter at vi flyttet sammen. Opp mot daglig sex, mye variasjon og mye sexting når vi ikke var sammen. Sexen har nok aldri vært helt topp, jeg sliter f.eks. ofte med å komme med han, men jeg har vært absolutt fornøyd. Jeg har alltid tenkt endel på andre så det er ikke noe nytt. Men nytt nå er at jeg blir oftere litt sånn romantisk betatt av andre i tillegg. Ikke forelska, men at jeg kan ta meg i å dagdrømme om dem som dater/kjærester. Anonymkode: aa066...c0c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er dere ikke nære ellers, utenom sex? Litt rart at det byr dere i mot å ta på hverandre.. Anonymkode: d3278...a3a Jo, vi er absolutt nære på andre måter. Jeg elsker å klemme han, kjenne han inntil meg, kjenne han holde rundt meg, til og med kysse han...helt til det blir seksuelt. Da sier det stopp. Det er veldig vanskelig å sette ord på, men jeg elsker f.eks. å ligge i skje om kvelden, men med én gang han presser underlivet mot meg sånn han gjør når han er kåt vil jeg bare åle meg unna og være i fred.. Anonymkode: aa066...c0c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 Da er det på tide å bytte partner😊 Anonymkode: 9d418...90a 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 Jeg har vært der du er nå. Jeg byttet partner og har aldri angret. Alt har sin tid, og det trenger ikke å være en katastrofe om dere går fra hverandre. Anonymkode: e3904...c34
Bamseklemmer Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 Forelskelsen har vel tatt slutt? tror også han eller du har gjordt turn-off greie, som dreper forelskelsen. Mangel på god kommunikasjon er den største årsaken i slike tilfeller, noen kvier seg for å prate om det, og da blir det deretter desverre ingen problemløsning, om man tenker feil og misforstår sin partner😊Håper det løser seg for dere da, og lykke til😊 Er dere derimot forelsket enda, har jeg andre råd som hjelper😊
Gjest HarryDotter Skrevet 9. september 2019 #10 Skrevet 9. september 2019 Forventer folk at forelskelse skal være en årlang bærebjelke for forholdet? 🤔 Forelskelse gir seg relativt raskt. Så kommer den dype kjærligheten. Den burde iallefall komme om man matchet på mer enn bare kropp og sex. Men det er vel en naturlig konsekvens av tinder samfunnet vi lever i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå