Gå til innhold

Far vil ta med barn på hard metall konsert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ta meg seg 10åringen på en SKIKKELIG hard metall konsert på telenor arena. 

Bandet bruker bare sånne skrekkfilm/demon masker, tekstene er møørke og fæle. Jeg synes dette er noe han burde ta med en voksen kamerat på, og ikke et barn. Barnet er i tillegg veldig følsom og ikke vant med dette. Alle sangene er bare skriking. 

Jeg sa nei til konserten, og nå blir jeg skjelt huden full. 

(Jeg har daglig omsorg, barnefar er lite involvert til vanlig. )

Hadde du sendt barnet ditt på slik konsert?

Anonymkode: 80725...fc5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker barnet selv å dra på konserten da? 

• Liker 17
Skrevet

Eldste, lett. Hun hadde sikkert digget det.
Mellomste som er følsom og lettskremt? Aldri i livet.

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, Infinitum skrev:

Eldste, lett. Hun hadde sikkert digget det.
Mellomste som er følsom og lettskremt? Aldri i livet.

Føler også aldri i livet. 

Tror det visuelle scene showet og musikken ville gjort han ordentlig redd. 

Ts.

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ta meg seg 10åringen på en SKIKKELIG hard metall konsert på telenor arena. 

Bandet bruker bare sånne skrekkfilm/demon masker, tekstene er møørke og fæle. Jeg synes dette er noe han burde ta med en voksen kamerat på, og ikke et barn. Barnet er i tillegg veldig følsom og ikke vant med dette. Alle sangene er bare skriking. 

Nei!!! Ikke en sånn konsert når barnet er følsomt og redd iallfall!!!

Anonymkode: 635d6...6f0

• Liker 4
Skrevet

Det er vel ikke så mange veldig harde band som er så store at de spiller på Telenor arena? Telenor Arena krever mange publikummere, og et relativt kommerst band, så jeg tror du overdriver. 

Var MANGE barn som koste seg på Ghost i februar. Men det viktigste er jo om barnet vil. 

Anonymkode: c9797...d1f

• Liker 16
Skrevet

Hva er navnet på bandet? Tenker foreldre flest er skikket til å ta egne vurderinger ang egne barn. Vi kvinner er ofte den hysteriske part.

Anonymkode: a76b9...03b

• Liker 8
Skrevet

Slipknot

• Liker 2
Skrevet

Slipknot altså? Det eneste skumle med dem er at de har på masker. Barna sitter langt unna scenen, og oppfatter nok ikke så mye av tekstene. Har barnet lyst, og har hørt på musikken, så ser jeg ikke problemet.

• Liker 30
Skrevet

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke så mange veldig harde band som er så store at de spiller på Telenor arena? Telenor Arena krever mange publikummere, og et relativt kommerst band, så jeg tror du overdriver. 

Var MANGE barn som koste seg på Ghost i februar. Men det viktigste er jo om barnet vil. 

Slipknot skal spille der. Dessverre, de har blitt boikotta av flere pga aukustikken der er ubrukelig.

Men ellers ville selv jeg sagt nei.
Punkt en: Ungen er nok skeptisk og ja, Slipknot er jo ikke akkurat hverdagskost :D'
Punkt to: Aukustikken er elendig der inne, far burde bruke penga på en tur til utlandet med en kamerat
Punkt tre: Det er vanskelig å stå inni det for godt voksne personer, så da må de ha sitteplasser som igjen betyr dårlig utsikt o.s.v.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du som kjenner barnet best mtp at du har daglig omsorg. Stå i det og ignorer han så godt det lar seg gjøre

Anonymkode: 52157...2af

Skrevet

Du fremstiller deg selv veldig besteborgerlig her TS og sier ingenting om gullklumpen din faktisk VIL på Slipknot-konserten som slettes ikke er "SKIKKELIG hard metall". 

• Liker 33
Skrevet
2 minutter siden, Antoinette skrev:

Du fremstiller deg selv veldig besteborgerlig her TS og sier ingenting om gullklumpen din faktisk VIL på Slipknot-konserten som slettes ikke er "SKIKKELIG hard metall". 

Hehe. Det var slettes ikke min intensjon. 

Han har ingen kjennskap til bandet. Men vil alt pappa vil. 

Og jeg må bare ærlig si at jeg synes ikke dette er noe for barn. 

All respekt for at vi har forskjellig musikk smak, ikke noe med det. Synes bare personlig det er mer passende for ungdom/voksen. 

Skrevet

Et barns hørsel er mer sensitivt enn voksnes. Hvis barna drar, bør dere iallfall ha med ørepropper eller annen støyskjerming for å unngå varige hørselsskader. 

Anonymkode: 45b11...6aa

• Liker 9
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slipknot

Da får du ta deg sammen. Om ungen vil så dette helt ufarlig.

Anonymkode: a76b9...03b

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes du overreagerer TS og bør la barnet kunne bli med på noe slikt. Det er ikke verre en å faktisk snakke med barnet i forkant om effekter som kan oppleves som skumle og ta med øretelefoner for å beskytte hørselen.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Et barns hørsel er mer sensitivt enn voksnes. Hvis barna drar, bør dere iallfall ha med ørepropper eller annen støyskjerming for å unngå varige hørselsskader. 

Anonymkode: 45b11...6aa

Dette er også min bekymring ang. en slik konsert, nemlig svært høy(og dårlig) lyd.

Anonymkode: e8e2a...77f

Skrevet

Ved forrige Slipknot konsert i Norge sto jeg vesiden av far og sønn. De koste seg glugg og gutten var vel den som moret seg mest. Hadde på hørseslvern. Hvis barnet vil så hvorfor ikke? 

Anonymkode: ec660...8c4

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns barnet? Hva er barnet vant til? Ta på øreklokker for å dempe de verste lydene. 

Anonymkode: 28e5b...d4a

Skrevet

TS du overdriver. Kjøp øreklokker til han, ha lav terskel for å forlate konserten. Det kan hende de koser seg skikkelig. Det at det er musikk DU ikke forstår deg på, trenger ikke å bety noe som helst. Men jeg ville satt som krav at far er edru hele kvelden, og respekterer det dersom barnet ønsker å dra hjem. Det er mye inntrykk. Men jeg tror de kan kose seg kjempegodt sammen :) 

Anonymkode: fbe4f...cbe

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...