AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Jeg begynte på Synarela nesespray igår, 3 x daglig. En gang i går og idagtidlig, så kjente jeg liksom ikke spruten. Er så redd for at det ikke kom nok. Har dere følt det samme? Er det bare «plasseringen» som kan gjøre at eg noen ganger ikke kjenner spruten? Tør liksom ikke spraye dobbelt heller😬 Anonymkode: 4354e...e7f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Min erfaring er at det kommer en ganske bra dose ut. Jeg lener hode litt frem slik at sprayflasken er rett og så sprayer jeg mens jeg trekker pusten forsiktig inn med nesen. Jeg er ingen lege, men du har jo akkurat begynt så ville anta at det går helt fint i og med du har 2 doser til løpet av dagen. Lykke til💕 Anonymkode: 88efb...857
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Takk for svar😊 Jeg forsetter bare sånn jeg har gjort, finner sikkert en bedre teknikk etterhvert. Mulig jeg tar den for langt opp også🙈 Rart med det, har jo brukt vanlig nesespray før uten problem, men nå når jeg skal være så nøye og følge bruksanvisningen til punkt og prikke, DA blir jeg usikker. Anonymkode: 4354e...e7f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Du har pumpet ut en stråle først? Før du begynte å spraye inn i nesa? Anonymkode: 4bea1...2f2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har pumpet ut en stråle først? Før du begynte å spraye inn i nesa? Anonymkode: 4bea1...2f2 Jada, gjorde som det stod i bruksanvisningen. Pumpet helt til jeg fikk en fin spraytåke😊 Anonymkode: 4354e...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå