Gjest Paramount Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Hva tenker du om kjendiser som står fram og forteller hvilket parti de stemmer på? Er det de selv som har tenkt: i år skal jeg være med i valgkampen? eller er det partiene som leter opp kjendiser og ønsker at de skal "stå fram"? Blir du påvirket av bloggere, fotballspillere, vinnere av realityshow, tv-kokker osv osv som forsøker å få deg til å stemme som dem?
Madame Butterfly Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Nei, jeg blir ikke politisk påvirket av bloggere, fotballstjerner eller reality kjendiser. 4
Drizzt Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Hvis de vil, så kan de fortelle. Det betyr ikke at noen skal stemme samme parti fordi en eller annen ''influencer'' har gjort det. Blir noen politisk påvirket av sånt, så er det selvfølgelig trist, men langt ifra alle vet hvorfor de stemmer som de stemmer.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Bryr meg lik null, hva kjendiser stemmer på.
bananbøy Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Drizzt skrev: men langt ifra alle vet hvorfor de stemmer som de stemmer. Vil nok heller si at den store majoriteten ikke vet hvorfor de stemmer det de stemmer. De aller fleste folk er veldig konforme, og har aldri en gang tenkt over hvorfor de støtter de verdier de støtter, de følger bare flokken, eller det de oppfatter som autorativt, eller politisk korrekt. Og dette illustreres veldig godt når man spør folk på gata om hvorfor de støtter de verdier og ideologier de støtter. Dette f.eks er et bra klipp som illustrerer spesielt unge folk sin blinde konformitet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå