Gå til innhold

Hårfrisyrar?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Vanskeleg dette her, syns eg... Eg har lyst å ha håret pittelitt oppsatt, men mest laust - er det nokon som har forslag til fine frisyrar? Eg skal ikkje ha tiara. Eg har halvlangt krøllete hår og denne kjolen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden kjolen er så pass røff ville jeg kanskje ikke valgt de mest "danderte" frisyrene eller stramt oppsatt.

Ser for meg at det ville vært fint med de krøllene du har på bildet (litt usikker på om de var naturlig eller ikke, så om de er det så må du ikke glatte det! ;) ) utslått hår, og kanskje satt opp litt løst med "skjulte" klemmer a'la fliseklemmer eller lignende og evt litt enkel blomsterpynt i håret. Altså bittesmå blomster i omtrent samme farge som kjolen, ikke nødvendigvis en svær rose. ;)

Dette er ikke noe vanskelig, og kan enkelt gjøres med litt hjelp fra forloveren din. I teorien slipper du utgifter til frisør, dersom du ikke velger den altfor avanserte løsningen.

Stikkordet er ihvertfall naturlig, enkelt og røft!

:klem: fra Lillemilla

Gjest gjest1
Skrevet

Tusen takk for tips, Lillemilla!!! :) Håret mitt er naturleg krøllete ja, og eg har ingen planer om å rette det! Hehe.. Kanskje eg skal prøve-pynte meg sjølv litt etterkvart... Kunne jo vore greitt å sleppe utgifter til frisør då.... Kor får ein tak i slike små blomster-klemmer, forresten? Det kunne nok blitt stilig!!!! :)

Skrevet

Hva med ekte blomster?

Skrevet

Slike klemmer selger de flere steder. Ville sett i parfymerier, Glitter, H&M og den "dilldall" butikken på Telegrafen. Der har de en del tror jeg. :)

Skrevet

Ekte blomster er pent, men jeg ser for meg at det kan være litt "tricky" å få til selv.

Men det er jo bare å prøve det! ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Hva med ekte blomster?

Minerva Grey sine blomar hadde nok blitt pittelitt for voldsomt for meg, men nokre små markblomar kunne jo berre blitt rå-lekkert! Men kva slags blomar held seg fine ein heil dag?

Eg skal ta ein kikk på slike stæsj-butikkar også forresten, Lillemilla, takk for tips igjen.

Trur kanskje eg må gå til frisør likevel, om eg ikkje får frisør-svigerinna mi til å hjelpe meg då, for håret mitt har lett for å bli "kaos" i løpet av ein lang dag.. Så dersom det skal holde seg fint heile bryllupsdagen, treng eg nok kanskje ekspert-hjelp! Hehe...

Skrevet

Har ikke naturlige krøller, bare bølger, så jeg dro til frisør.

Tror vi brukte alle hår-spray-duppeditter i den kjente verden, og ganske mange hårnåler, men så holdt både hår og blomster seg på plass hele dagen!

Tror det er lurt å satse på profesjonell hjelp, eller i hvert fall noen som ikke er like angrepet av nerver som du sikkert er... :wink:

Både hår og sminke er risky å ordne selv - jeg var helt skjelven på formiddagen, og ville ikke klart å legge så mye som øyeskygge selv uten å se ut som en Picasso!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...